K
"Kiira"
Vieras
Luulinen ensin että menkat alkoi 9 päivää sitten normaalisti kun pidin pilleri tauon,tosin vuoto alkoi jo ennen tauon alkua. Ekat päivät meni ok mutta sitten alkoi tulemaan isoja hyytymiä monta kertaa päivässä ja niitä on tullut nyt viikon ajan,eli ei kai mulla nyt voi menkat kestää 9 päivää näin runsaina että vain tulee hyytymiä ja veri on ihan kirkasta koko ajan.Th:n olen soittanut ja sieltä vain sanotaan että on vain runsaamman puoleiset menkat ja piste. Sairaalaan meillä on matkaa 220km joten ei ole ihan kulmilla että voisi mennä ja piipahtaa päivystyksessä.
Itse epäilen että voisiko olla joku kysta mikä puhjennut,mutta tuleeko silloin verta?Keskenmenoa mietin mutta en oikein usko kun olen syönyt viimeiset 4kk pillereitä putkeen kuitenkin.Minulla on ollut jokunen vuosi sitten kaksi keskenmenoa joissa verta tuli kuin hanasta jokusen päivän ja hyytymiä.Mitä muuta voisi olla?
Itse epäilen että voisiko olla joku kysta mikä puhjennut,mutta tuleeko silloin verta?Keskenmenoa mietin mutta en oikein usko kun olen syönyt viimeiset 4kk pillereitä putkeen kuitenkin.Minulla on ollut jokunen vuosi sitten kaksi keskenmenoa joissa verta tuli kuin hanasta jokusen päivän ja hyytymiä.Mitä muuta voisi olla?