Mikähän tuota vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Likka vaan nukkuu ja valitteli äsken huonoa oloa..söi vähän ja simahti uudestaan :/

Ei ole mahatautia, ei kuumetta, yskäkään ei ole pahentunut eikä nuhaa ole..

Oli eilen uimalassa ja oli aika hyvin saanut aurinkoa mut ei kuitenkaan palanut, ja illalla oli ihan pirteä..

Noinkohan vaan jännittää huomista leirille lähtöä :whistle:
toivottavasti, ettei nyt tuu kipeäks ja jää reissu tekemättä..

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Nestehukka, auringonpistos..?

Mut luulis et olis ollu jo sit heti eilen, eikä vasta tänään..ja juonut on ihan reippaasti tänään, ja eilenkin, kun "pakotan" sen juomaan aina paljon kun on ollut pihalla..ja ulkonakin on aina juotavaa mukana.

noita mä siis itsekkin epäilin, mut auringonpistos ainakin alkaa heti, eikä tuollalailla vuorokauden päästä (oli eilen 18 aikaan kotona ja ollut sisällä siitä asti)
Tänään on juonut jo melkein litran nestettä..

Nestehukka varmaankin,mulla itselläkin oli perjantaina tosi huono olo ja veto pois. Juonut olin mielestäni riittävästi, mutta olin juonut lähes pelkästään vettä eli oli "suolojen puutetta", heti kun join kivennäisvesiä olo parani selvästi.

Mäkin ihmettelen tuota meidän 6 vuotiasta neitiä.. neidillä taitaa olla jonkin siivous hulluus päällä!!! Se kokoajan kävele imuri kourassa ja imuroi kämppää..eilenkin teki sitä monta kertaa omassa huoneessa..oli kuulema niin likasta ja nyt se tässä alakerrassa imuroipi..onhan se tietenkin hyvä mut rajansa kaikella! Ei tarvi kuitenkaan koko päivää imuroida kämppää. :D

do dii..

Annoin sille tuossa aiemmin särkylääkkeen ja nyt se heräs, ja on taas oma pirteä itsensä.eli tais pää särkeä, tai jotain..

(toi on niin huono syömään lääkkeitä, viimeiseen asti vänkää ettei satu, en tarvii lääkettä, ja sit se kuitenkin auttaa..)

Saapi nyt juoda varuiks reippaasti vielä nestettä.

ja nyt takas siivoomaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Mäkin ihmettelen tuota meidän 6 vuotiasta neitiä.. neidillä taitaa olla jonkin siivous hulluus päällä!!! Se kokoajan kävele imuri kourassa ja imuroi kämppää..eilenkin teki sitä monta kertaa omassa huoneessa..oli kuulema niin likasta ja nyt se tässä alakerrassa imuroipi..onhan se tietenkin hyvä mut rajansa kaikella! Ei tarvi kuitenkaan koko päivää imuroida kämppää. :D

Saisko vähäks aikaa meille hoitoon :D ei oikeen jaksais imuroida, siinä tulee aina muulloinkin niin kuuma... :whistle:

Yhteistyössä