Mikähän tauti meillä pyörii??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sini

Vieras
Voiko possunuhaa olla tällänen:
Kuumetta 37,5-38, yskää,kurkkukipua ja kuumetta kestää useamman päivän. Tytöllä myös lihaskipuja ollut. Mutta oudointa tässä on se että kipeät ovat suht hyvän kuntoisia, syövät,juovat ja jaksavat jopa touhuta.
Likka tossa äskön jopa valitti nälkäänsä.... Ja hänellä tänään siis alkanut kyseinen tauti.

Muuten samanlaista kuin meillä,mutta alkoi siten että tunnissa nousi kuume 39 tai 40. Mä ainakin luulen että meillä on possuflunssaa,tai joku muu influ.

Nyt on sitten vaihdellu,välillä laskee kuume kokonaan ja taas sitte yhtäkkiä nousee yli 38.

Itse tulin nyt kipeäksi,mutta kuumetta on vain se 37.7,lihakset,iho ja pää on kamalan kipeät. Voikohan sitten olla sitä..tiedäppä tuota.

Meillä on possunuha puolitoista vuotiaalla,ei jaksa tehdä mtn,ei edes kävele 2 metriä enempä koska ei jaksa,kädet on raskaat ja kipeät,väsyttää koko ajan ja kuumetta koko ajan inan vajaa 40. Lisäksi on oksentanut paristi,ei syö ja juokin huonosti.
Ja joo,ennenkuin kukaan ehtii kommentoida niin hoidan lapseni,olemme käyneet lääkärissä ja kyllä,menemme uudestaan jos ei rupea juomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Voiko possunuhaa olla tällänen:
Kuumetta 37,5-38, yskää,kurkkukipua ja kuumetta kestää useamman päivän. Tytöllä myös lihaskipuja ollut. Mutta oudointa tässä on se että kipeät ovat suht hyvän kuntoisia, syövät,juovat ja jaksavat jopa touhuta.
Likka tossa äskön jopa valitti nälkäänsä.... Ja hänellä tänään siis alkanut kyseinen tauti.

Mulla oireet samat, tosin keuhkot myös tosi kipeet. Oon suht pirtee ja jaksan onneks touhuta (lapset pieniä touhottajia). Miehellä muuten samat oireet mut kuume pyörii 39 kieppeillä. Luultavasti on sitä sikaa tämä.

Meill on muksuilla ollut possunuhaa, toisella alle 38 kuumetta, vähän kröhää, ei muuta. Toisella enemmänkin kuumetta jo viikon, yskä ja nuha. Pienempikin jaksaa kyllä vaikka on enempi ollut kipeä, syö ja juo hyvin, metelöikin aika lailla. Tänään nukahti päiväunille sohvalle, muuten on menoa riittäny aamusta iltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Meill on muksuilla ollut possunuhaa, toisella alle 38 kuumetta, vähän kröhää, ei muuta. Toisella enemmänkin kuumetta jo viikon, yskä ja nuha. Pienempikin jaksaa kyllä vaikka on enempi ollut kipeä, syö ja juo hyvin, metelöikin aika lailla. Tänään nukahti päiväunille sohvalle, muuten on menoa riittäny aamusta iltaan.

Onko teillä siis testattu tämä sika?

Kun eikö se ole influenssan merkki että alkaa nimenomaan yhtäkkiä nousevalla kuumeella,ei nuhalla kuten tavis flunssa.

Meillä kyllä on lapset kans syönyt hyvin onneksi. Ja nuo pienemmät kun ne ei malta olla rauhassa heti kun vähän kuume laskee. Pelottaa vaan ne jälkitaudit jos eivät malta sairastaa loppuun asti.

Yhteistyössä