Mikähän siinä on,vauva herää tunti nukahtamisen jälkeen itkemään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mikä siinä ensimmäisen tunnin aikana on sellaista,tää on nyt ihan uus juttu,vauva on 9kk.Tiedän että on eroahdistus meneillään ja aika varmasti sitä herää itkemään,plus että oppi juuri istumaan tuetta.Kun pääsee sen ensimmäisen tunnin yli niin aikalailla hyvin nukkuu loppuyön.Eilen tein kokeeksi niin että jäin ensimmäisen tunnin ajaksi vauvan luo makuuhuoneeseen ja kun huomasin että rupeaa havahtumaan ja pieni vinkaisu jo pääsi niin painoin käteni vauvan selkään ja silitin.Vaipui heräämättä syvään uneen,tänään en jäänyt niin tunti nukahtamisesta rupesi itkemään ja rauhoittui vasta syliin.

Meillä oli kans noin ja saattoi herätä pari kertaa myös tuon lisäksi yössä. Kaipaili äitiään ja hampaatkin puhkesivat. Meni ohi kys. kausi vaikkakin kesti aika pitkään. Nyt nukkuu taas tosi hyvin 11-12t heräämättä. Meillä on tyttö 1v 4kk ja nuo kaudet vuorottelevat toisiaan, saa nähdä milloin taas levottomampaa tuo nukkuminen. Ihan sama nukahtamisen kanssa, välillä loikkii ja pomppii sekä tekee äidin hulluksi kun taas yhtäkkiä se loppuukin ja käy ihan kiltisti unille. Luulen että testailee ja varmistaa että olet lähellä jos kaipaa ja kausi menee ohi kun luottaa ja sisäistää sen että näin varmasti on.

näinhän se varmaan on,halusin vaan varmistusta omille fiiliksilleni :D Ja ensimmäinen hammas puhkesi muutama viikko sitten ja luulen että toinenkin tekee tuloaan,että ihmekkös tuo on että on levoton unikausi menossa.Onnellinen olen kuitenkin että tähän asti vauva on nukkunut todella hyvin yönsä ja ollut muutenkin ns.helppo vauva :) ja sekin helpottaa että tää ei ole pysyvä vaihe.

Ole vaan onnellinen ja otettu että vauvasi kaipailee sinua! Normaali kausi on ja kokemuksesta voin sanoa että nuo hampaan pirulaiset osaavat vaivata aika lailla!

Yhteistyössä