Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:maidosta menee kyllä maha sekasin..kahvissa vain käytän.. :/ ja en ole raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:maidosta menee kyllä maha sekasin..kahvissa vain käytän.. :/ ja en ole raskaana.
Kokeile, onko laktoosittomasta maidosta apua... Käytät jonkun aikaa vain laktoosittomia juttuja ja otat maitohappobakteerit kaveriksi.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:maidosta menee kyllä maha sekasin..kahvissa vain käytän.. :/ ja en ole raskaana.
Kokeile, onko laktoosittomasta maidosta apua... Käytät jonkun aikaa vain laktoosittomia juttuja ja otat maitohappobakteerit kaveriksi.
ai siis hyla tuotteita?
Alkuperäinen kirjoittaja Häjyynen:mulla oli maha norm. pehmeemmällä pari päivää alkuviikosta, kunnes sitte iski mahatauti ke vastaisena yönä, ja sain hypätä vessas monta kertaa ja molemmista päistä lensi ku olis paloletkusta päästäny :x
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja Häjyynen:mulla oli maha norm. pehmeemmällä pari päivää alkuviikosta, kunnes sitte iski mahatauti ke vastaisena yönä, ja sain hypätä vessas monta kertaa ja molemmista päistä lensi ku olis paloletkusta päästäny :x
mulla on ollu tätä jo varmaan parisen viikkoa
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja Häjyynen:mulla oli maha norm. pehmeemmällä pari päivää alkuviikosta, kunnes sitte iski mahatauti ke vastaisena yönä, ja sain hypätä vessas monta kertaa ja molemmista päistä lensi ku olis paloletkusta päästäny :x
mulla on ollu tätä jo varmaan parisen viikkoa
Haittaako se sun normaalia elämää? Tai monesti käyt vessassa isommalla tarpeella?
Mun mielestä kannattaa kattoo mitä syöt ja jos ei auta niin menisin kyllä jo lääkäriin jos on vaikka crohnin tauti tms.