Mikähän on, kun mies on aina väsynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Nyt kesälomallakin. aina on saanut nukkua enemmän ja nukkuu ainakin 8-10h yössä. Minä nukun puolet siitä ja olo on kuitenkin suhteellisen virkeä kun vaan ottaas ellaisen asenteen. Mieheni ei tee fyysisesti raskasta työtä, joten siitäkäään palautumista se ei ole. Toki saa nukkua, mutta ihmettelen vaan.

Meillä aikanaan mies oli aina väsyny, nukku se miten paljon tahansa. Nykyään se nukkuu maksimissaan kaheksan tuntia yössä ja on pirtee. Säännöllisyys on tärkeetä, mutta vaikeeta ku toinen tekee vuorotöitä.
Kannattaa ehkä kans miettii ruokavalioo, saako tarpeeks vitamiinejä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Meillä aikanaan mies oli aina väsyny, nukku se miten paljon tahansa. Nykyään se nukkuu maksimissaan kaheksan tuntia yössä ja on pirtee. Säännöllisyys on tärkeetä, mutta vaikeeta ku toinen tekee vuorotöitä.
Kannattaa ehkä kans miettii ruokavalioo, saako tarpeeks vitamiinejä?

Niitä kyllä saa varmasti tarpeeksi. Koska syö vitamiineja ja meillä säännölliset ja monipuoliset ruuat/ ruoka-ajat. Tosin hänellä allergialääkitys, joka varmasti väsyttää, mutta sitä syönyt jo ihan pienestä pitäen. Voi tietysti johtua tuostakin.

Ne allergialääkkeet tosiaan voivat väsyttää vaikka kuinka pakkausselotteessa sanottaisiin että lääkkeen ei pitäisi väsyttää. Itse olin kuin zombi kun söin Zyrteciä. Vaihdoin ne sitten silmätippoihin ja nenäsumutteeseen niin loppui väsymys.

Yhteistyössä