Mikähän ois realistinen aika pyöräillä 10 km?

No mä muistan, että pyöräilin tunnissa 14km matkan, kun asuttiin kauempana. Pyöräilin siis töihin ja kunto on ihan normi liikun kun viitsin kunto... Eli sanoisin, että 45min?

20km/h keskinopeutena oli mulla usein kun kunto oli ok. Siinä pyöräili ton 30 kilsaa juoruten kaverin kanssa puolessatoista tunnissa. Tunti on kyllä tosi hidasta vauhtia. 45 minuuttia voisi olla realistinen minusta. Tai ainakin itse olettaisin nyt meneväni tuota vauhtia. Pyöräiltyä ei ole tullut 4-5 vuoteen ja kuntokaan ei oo mikään huippu :ashamed:

Tosin, se vaikuttaa että talvella vai kesällä?

Ainakin näillä keleillä täällä Hesassa on aika vaikea arvioida kuinka kauan menisi, koska osa teistä on tosi surkeessa kunnossa. Riippuu myös pyörästä kuinka sillä pääsee menemään, maastopyörä taitaa olla paras menopeli. Mulla menee kesäkelillä 5 kilsaa n. 20 minuutissa, joten nyttalvella varaisin kyllä lähemmäs 1,5 tuntia 10 kilsan matkaan jos en ole varma tien kunnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Kesällä tietenkin! Tai sitten kun noi lumet sulaa.

Miten niin tietenkin? Nyt aika moni joutuu miettimään millä pääsee töihin tai kouluun ja fillari on yksi vaihtoehto. Onneksi ei tartte siihen turvautua...metro kulkee. Itse kokeilin ennen töihin menoa kuinka nopeasti matkan ajoin, sillä se selviää.

Alkuperäinen kirjoittaja Hp:

Miten niin tietenkin? Nyt aika moni joutuu miettimään millä pääsee töihin tai kouluun ja fillari on yksi vaihtoehto. Onneksi ei tartte siihen turvautua...metro kulkee. Itse kokeilin ennen töihin menoa kuinka nopeasti matkan ajoin, sillä se selviää.

No siten niin kun en oo tota pyöräilyä harrastanut viime aikoina, niin en todellakaan lähde tonne jäätikölle luistelemaan. Eikä mulla sitäpaitsi ole vielä sitä pyörääkään. Munkaan ei onneks tarvii miettiä millä pääsen töihin, kun käytän siihen ainoastaan metroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hp:

minä kans oletin kyllä automaattisesti että puhe oli nyt huomisesta kun on tämä lakko ja ihmiset siitä puhuu.
töihin menoon kuitenkin varaisin reilusti aikaa, koska (no toki työstä riippuen) ei ole kiva olla hikisenä ja naama punasena :D joten sitten pitää varata sitä "siistiytymisaikaa".

Minulla kesti 10 km 35 minuuttia. Enkä polkenut mitenkään kovin kovaa ja töissä oli mahdollisuus vaihtaa vaatteet ennen töiden alkua. Matkalla ei ollut valoja tai risteyksiä kovin montaa eli suoraa kyytiä pääsi polkemaan.

Yhteistyössä