Mikähän mulla on :( Outoja oireita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu?

Vieras
Väsyttää kokoajan ja sellainen alakuloinen olo tai sitten olen närkästynyt.

Välillä vähän oksettaa ja maha sattuu. Silmillä en näe ihan selkeästi, voi tietty johtua tuosta väsymyksestä...

Kilpparin vajaatoiminta mulla on ja siihen lääkitys ja en ole raskaana.

Eniten ihmetyttää tää väsymys ja sellainen alakulo/voimattomuus. Ja tosiaan tuo ettei näkö ole ihan terävä.

Kannattaisiko käydä lääkärillä. Väsymys ja voimattomuus voisi liittyä kilpirauhaseen, mutta näkökyvystä tai jalkasärystä en tiedä, voiko vaikuttaa siihen.

Suonenveto voi johtua ihan muustakin. siihen voisi kokeilla avuksi kalsium- ja/tai magnesiumlisää.

[QUOTE="vieras";29020732]Kannattaisiko käydä lääkärillä. Väsymys ja voimattomuus voisi liittyä kilpirauhaseen, mutta näkökyvystä tai jalkasärystä en tiedä, voiko vaikuttaa siihen.

Suonenveto voi johtua ihan muustakin. siihen voisi kokeilla avuksi kalsium- ja/tai magnesiumlisää.[/QUOTE]

Niin, en tiedä johtuuko kaikki oireet samasta "ongelmasta" mutta kaikki alko suht samaan aikaan...

[QUOTE="wilma";29020755]Mulla ihan samat vaivat. Magnesium on käytössä. Kilpparit ok. Diabetestä epäillään.[/QUOTE]

Diabetes... Eikös siihen kuulu kova jano? Tosin en tiedä kuuluuko se aina sokeritautiin.

Voikohan alhainen hemoglobiini aiheuttaa kaikki nämä oireet...

Päivällä oli jo parempi olo, mut iltaa kohden alkaa oireet taas palaamaan...

Verensokeri oli ok maaliskuussa, ei siis edes koholla jotta voi epäillä diabetesta. Mutta olen menossa lääkärrin pyytämään verikokeita. Sinnepäin menossa muutenki ens kuun lopulla.

Mulla on omakohtasta kokemusta, et raudanpuute voi aiheuttaa tosi kummallisia oireita! Mulla ollu vastaavia ku sulla + monta muuta kummaa oiretta. Jos sun hb:kin on matala (ainahan se ei edes ole vaikka varastoraudat ois tyhjänä) niin sinuna alottaisin heti rautakuurin. Joku hyvin imeytyvä mehu vois olla paras (ei ärsytä vatsaa) kuten Floravital tai Ferronol tms.

Yhteistyössä