Mikähän meidän pienellä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mami"

Vieras
Pikkunen on 6kk. Tähän asti nukkunu hienosti koko yön. Nukkuu välillä jopa päälle 12 tuntiset yöunet. Ikinä ei oo nukuttaminen ollu vaikeeta, paitsi nyt viimisen viikon. Nukahtaminen on vaikeeta. Kitisee sängyssä väsymystään, ja itkee. Eilen huus oikein kunnolla. Vatta on täynnä, ja pienestä näkee, että on todella väsynyt, mutta kun ei meinaa nukahtaa :O Saa taistella tunnin ja välillä kaksikin, kun alkaa kiljumaan sängyssä, eikä meinaa rauhottua välillä edes syliin. Ikenet ei punota, eikä oo turvoksissa, joten en usko että hampaitakaan on vielä tulossa. (vaikka ei sitä voi varmaks sanoa) Eroahdistus on pikkuhiljaa nostamassa päätään, mut en usko että sitäkään on, kun ei rauhotu vaikka ottaa syliin, tai käy silittelemässä.
Kesken unien alkaa yhtäkkiä huutamaan, ja tätä tapahtuu monesti yönaikana. Olisko mitään ehdotuksia mitä tää vois olla? :O

ei se arista niitä yhtään, ja sai korvatulehdukseen sen rokotteen.. mä just putsasin ne tossa eilen, vai toissapäivänä, eikä se ollu moksiskaan.. : / joten ei kait se siitäkään oo.. nii no toi voipi olla, et ei vaan kiinnosta nukkua.. mutta päikkäreitä nukkuu kuitenki ihan helposti. Yöunille on vaan ihan kamalan vaikee saada : /

itse olen kuullut, että eroahdistukseen voi ihan hyvin kuulua se, että ei halua nukahtaa (eli erota). että jos väsymys itsessään sitten itkettää, kun haluaa sitä vastaan kovasti taistella. eikä siihen sitten auta syli, vaikka eroa siinä tavallaan itkeekin. syli on se missä haluaisi olla, mutta ei jaksaisi enää. keittiöpsykologien psykologi :D

mutta ainahan jos huolettaa niin kannattaa ammattilaisilta kysyä. totta on kyllä sekin, että kaikenlaisia kausia on koko ajan. jotkun päiviä, jotkut viikkoja ja jotkut kuukausiakin.

hmm.. no mä en kyl usko et niis korvis on mitään, mut voin sitä kysästä ensviikolla neuvolassa.. toi eroahdistus tai se kun ei haluaisi nukkua kuulostaa kaikkein järkevimmiltä vaihtoehdoilta.. sattuu vaan niin kovasti ku pieni huutaa ku syötävä ku ei voi nukkua vaikka väsyttää ihan hirveesti :(

Yhteistyössä