Mikäköhän hitto tuota miestä taas vaivaa??

:headwall: Kun kohta venyy ja paukkuu..

Yritin miehelle vihjailla, että käytäisiin yhdessä kunnolla kaupassa, niin hän tokas että senkus menet.
No, eipä siinä mitään, niin tein ja ajattelin, että ostan nyt pariksi päiväksi ruokaa kerrallaan ettei tarvitse käydä kun maidot ynm.. pienet ostokset käydä tekemässä tuossa lähi (kallis) kaupassa.

Tulin kotia ja huutelin ovelta, että tuus auttamaan näitten ostosten kanssa.
Mies tokas vain, että mitä sinä nyt parin kassin kantamiseen apua tarvit..
No auttoi kuitenkin kantamaan (kolme ruokakassia) sisälle ja sitten alkoi mesota: Olis näköjään kannattanut käydä tuossa lähikaupassa vain.
No voi vinetto, yritin sitten selittää, että ajattelin että käyn kunnolla kaupassa, kun kerran isoon kauppaan asti lähdin jne...

No voi prk:le :headwall: Sitten olin ostanut pahaa leivänpäällysmakkaraa (hänen miehlestään) ja tokasi minulle:Eikö me olla sovittu ettei tätä makkaraa enään osteta, kun sitä ei kukaan syö.
No voi hitto, minä olen ostanut monet kerrat verilättyjä vaikka niistä en tykkääkään ja vielä syönytkin.

Muutenkin mies on tänään ollut kuin perseelle ammuttu karhu, mikään ei ole kelvannut, mitään en ole osannut tehdä oikein. (Onneksi ei ole jokapäiväistä tälläinen)
Eikö se per**na riitä, että kun olen kotona, siivoilen täällä, hoidan muut kotihommat, laitan ruoan, mitä helkuttia tässä vielä pitäis tehdä, kun ukko vain valittaa että minä istun päivät tietokoneen ääressä.
MIKÄ EI OLE TOTTA!!! Kotihommat olen aina ensin tehnyt pois alta!

Tänään olen käyttänyt koiran, ollut tyttären kanssa ulkona, pelannut hänen kans, tarkistanut esikoisen läksyt, laittanut ruoan ja kävinpä vielä kaupassakin.
Että, en ole tänään tehnyt sitten mitään, niin...

Täytynee taas potkia persuksille tuota ukkoa, tehdä totaalinen lakko, en pese pyykkiä, en siivoa,en laita ruokaa, siis hänelle.. V***u peköön itse pyykkinsä, tehköön ruokansa ja siivotkoon.. Nyt tuli Lakko!! |O

vieras
Huoh, meillä on just tuollaista silloin, kun ei oo paljon makuukammarissa viihdytty(tai siis minä en viihdy). Vaikka tuo aina väittää ettei hän siitä koskaan suutu ja kiukkua.

fudge
miehilläkin on huonoja päiviä ja kausia ihan samallalailla kuin meillä naisilla.
Ei tartte olla sen kummempaa syytä aina.
väärä lause pomolta, väsymys, kipeä tms.
jos jatkuu pidempään voi kyseessä olla jonkin sortin masennus.
Ei siitä nyt tartte numeroa tehdä jos miehelläkin on huonoja päiviä. :S

Alkuperäinen kirjoittaja fudge:
miehilläkin on huonoja päiviä ja kausia ihan samallalailla kuin meillä naisilla.
No ei tarvi, mutta kun kysyn, että mikä riivaa niin vastausta ei saa.
Itseänikin alkaa vit*aan tuollainen ärjyminen ja vaikka olisi kuinka huono päivä niin ei sitä minuun tarvitsisi purkaa ja lasten kuullen vielä.

Viskaan hänet pihalle, jos vielä huomenna on yhtä persuuksille ammutun oloinen.

Alkuperäinen kirjoittaja fudge:

Ajattelin täällä tunteitani purkaa, mutta unohdin ettei se ollutkaan täällä sallittua! Kun siitä tekee sitten alottaja numeron. :/

Yhteistyössä