Mikäjougurtti olisi hyvä laihduttajalle

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Rasva korvataan useinkin sokerilla- joka taas yliannosteltuna muuttuu kehossa rasvaksi.

Ja laihisjogurtit tms on ällöttävän makeita ja keinotekoisia makeuttajia pullollaan.

Maustamatonta suosittelen minäkin- mä ainakin totuin äkkiä siihen makuun ja en enää kaipaa mitään hilloa tms sinne sekaan. Myslin kanssa vetäsen ja joskus pilkon banaania sekaan.
 
kun laihdutin
Söin ihan normaalia jugua,ihan normaaleja määriä.
Mieluummin sitä seuraa et kuin paljon mitäkin ruokaa nassuunsa vetää,mitä välttelis joitain tiettyjä juttuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyljessä lukee 0% rasvaa 0% sokeria
Keinotekoisia makeutusaineita siinä ainakin sit on. Itse en niitä syö. Vai onko tuossa se "ei lisättyä sokeria" -myyntikkka kyseessä ja sokeria kuitenkin löytyy?
Ei lisättyä sokeria kertoo sen, että siinä on hedelmien tms oma sokeri ja juuri noita keinomakeuttajia ihan hirveesti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyljessä lukee 0% rasvaa 0% sokeria
Keinotekoisia makeutusaineita siinä ainakin sit on. Itse en niitä syö. Vai onko tuossa se "ei lisättyä sokeria" -myyntikkka kyseessä ja sokeria kuitenkin löytyy?

Ei lue mitään sellaista.
Eihän mitään uskalla syödä,voihan rasvatommassakin olla jotain.
Miksi siihen uskoa?
Jos ei tähän vitalineen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Rasva korvataan useinkin sokerilla- joka taas yliannosteltuna muuttuu kehossa rasvaksi.

Ja laihisjogurtit tms on ällöttävän makeita ja keinotekoisia makeuttajia pullollaan.

Maustamatonta suosittelen minäkin- mä ainakin totuin äkkiä siihen makuun ja en enää kaipaa mitään hilloa tms sinne sekaan. Myslin kanssa vetäsen ja joskus pilkon banaania sekaan.


Tarkoitatko ingmanin rasvatonta ja maustamatonta jougurttia
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja kun laihdutin:
Söin ihan normaalia jugua,ihan normaaleja määriä.
Mieluummin sitä seuraa et kuin paljon mitäkin ruokaa nassuunsa vetää,mitä välttelis joitain tiettyjä juttuja.
On silläkin merkitystä, jos jogurttia syö päivittäin. Jos yhdessä pikarissa on vaikka 8 palan verran sokeria (en muista montako oikeasti oli, mutta paljon), niin viikossa siitä tulee kunnon keko. Enemmän tuloksia syntyy, jos annoskoon tarkkailun lisäksi karsii turhat sokeripommit pois.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja kun laihdutin:
Söin ihan normaalia jugua,ihan normaaleja määriä.
Mieluummin sitä seuraa et kuin paljon mitäkin ruokaa nassuunsa vetää,mitä välttelis joitain tiettyjä juttuja.
On silläkin merkitystä, jos jogurttia syö päivittäin. Jos yhdessä pikarissa on vaikka 8 palan verran sokeria (en muista montako oikeasti oli, mutta paljon), niin viikossa siitä tulee kunnon keko. Enemmän tuloksia syntyy, jos annoskoon tarkkailun lisäksi karsii turhat sokeripommit pois.


Sano jougurtin nimi mikä on sinusta se hyvä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyljessä lukee 0% rasvaa 0% sokeria
Keinotekoisia makeutusaineita siinä ainakin sit on. Itse en niitä syö. Vai onko tuossa se "ei lisättyä sokeria" -myyntikkka kyseessä ja sokeria kuitenkin löytyy?

Ei lue mitään sellaista.
Eihän mitään uskalla syödä,voihan rasvatommassakin olla jotain.
Miksi siihen uskoa?
Jos ei tähän vitalineen.
Lukeepas. Aspartaami ja Asesulfaami K, sisältää fenyylianalaanin lähteen- eli tekee just sen minkä monet keinomakeat tekee- jos syöt liikaa niin ruikulille menet, suurempi mahdollisuus kun käyttää montaa light tuotetta. (vallankin jos on herkkä vatsa- ei se nyt välttämättä sitä tarkoita, mutta esmes meidän tyttö menee vesiripulille jo yhdestä LAPSILLE suunnatusta pillimehusta jossa on aspartaamia)
(mä vihaan keinotekoisia lisäaineita, huomaat varmaan :) )

Ja monelta tuotemerkiltä löytyy rasvaton maustamaton jogurtti.
Ingman, valio, rainbow- mitä näitä nyt on. Niissä on tasan maitoa ja hapatteita.
 
kun laihdutin
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja kun laihdutin:
Söin ihan normaalia jugua,ihan normaaleja määriä.
Mieluummin sitä seuraa et kuin paljon mitäkin ruokaa nassuunsa vetää,mitä välttelis joitain tiettyjä juttuja.
On silläkin merkitystä, jos jogurttia syö päivittäin. Jos yhdessä pikarissa on vaikka 8 palan verran sokeria (en muista montako oikeasti oli, mutta paljon), niin viikossa siitä tulee kunnon keko. Enemmän tuloksia syntyy, jos annoskoon tarkkailun lisäksi karsii turhat sokeripommit pois.
No en tarkoittanutkaan et pitäis mässätä pelkkää sokeria.
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyljessä lukee 0% rasvaa 0% sokeria
Keinotekoisia makeutusaineita siinä ainakin sit on. Itse en niitä syö. Vai onko tuossa se "ei lisättyä sokeria" -myyntikkka kyseessä ja sokeria kuitenkin löytyy?

Ei lue mitään sellaista.
Eihän mitään uskalla syödä,voihan rasvatommassakin olla jotain.
Miksi siihen uskoa?
Jos ei tähän vitalineen.
Usein kannattaa olla uskomatta juuri näitä eniten terveysväittämillä ratsastavia tuotteita ja syödä mahdollisimman luonnollista ruokaa. Moni varmaan luulee, että ruokavalio on pahasti puutteellinen, jos ei syö ylisokerisia actimeleja ja vastaavia, vaikka kyllä se paska irtoaa parhaiten ihan kuituja syömällä. Myytiinhän jotain tikkariakin tiedolla, että sisältää 0% rasvaa... Onneksi moinen myyntiväite kiellettiin.
 
Zoe-F
Miä syön Valion Valiojogurtti Mustikka-Vadelma:a.

Rasvaton 0,1%
200g:n purkki
Ravintosisältö /100g
Energiaa 40kcal
Proteiinia 3,8g
Hiilihydraattia 6,4g
rasvaa 0,1g
kalsiumia 120mg

En tiedä terveellisyydestä, mutta minusta on hyvää ja auttaa mahaa toimimaan.
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja kun laihdutin:
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja kun laihdutin:
Söin ihan normaalia jugua,ihan normaaleja määriä.
Mieluummin sitä seuraa et kuin paljon mitäkin ruokaa nassuunsa vetää,mitä välttelis joitain tiettyjä juttuja.
On silläkin merkitystä, jos jogurttia syö päivittäin. Jos yhdessä pikarissa on vaikka 8 palan verran sokeria (en muista montako oikeasti oli, mutta paljon), niin viikossa siitä tulee kunnon keko. Enemmän tuloksia syntyy, jos annoskoon tarkkailun lisäksi karsii turhat sokeripommit pois.
No en tarkoittanutkaan et pitäis mässätä pelkkää sokeria.
No missäs mä niin väitin? Se nyt vaan menee niin, että pienet purot, suuret joet jne.

 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja MarjoIina:
itsekin kamppailen parhaillaan jugurttivalintojen kanssa.Yosalla taitaa olla yksi maku ainakin missä ei ole kun hedelmien oma sokeri.ite aion kanssa siirtyä tuohon luonnonjugurttiin ja marjoihin..
Mä sekoitan usein 50/50 luonnonjogurttia ja tavallista maustettua sokerijogurttia. Tulee makua muttei äklömakeaa.
 

Yhteistyössä