Mikähän tytön hiuksissa/päässä haisee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähtisumutar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tähtisumutar

Vieras
Olen nyt viimepäivien aikana huomannut, että tytön hiukset haisee sillain pistävälle?
Ajattelin ensin että haisee siksi koska on hionnut päivän touhuissa mutta haisee myös pesun jälkeen.
Hiukset näyttää kyllä puhtailta mutta tuo haju on aika pistävä ja outo. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tähti:
Onko päänahka terveennäköinen, vai onko tarkemmin katsottuna hilsettä tai talia? Nyt kunnon pesu, ja tiheällä kammalla kampaus, päänähän huoltoa vähän.

Muutamassa kohdassa vähäsen sellaista karstan näköistä ei muuta. Äsken juuri suihkussa hiukset pestiin kunnolla

Meidän tytöllä huomasin ihan saman jutun tänään. Sellanen pistävä, makeahko haju, valitti itsekkin että haisee :/ Niskassa oli hieman hikinäppyä mutta päänahka näytti hyvältä.
Käytiin kunnon pesulla, saa nähdä haiseeko taas huomenna. Kovin hiostava ja kuuma ilma täällä kotona.

Lähtee kunnon shampoolla. Meillä saanu pojat pestä heti kun oppineet ite ulkona menemään. Mun mielestä vaan hiki/lika tarttuu näin kesällä kun päivän rymyävät ulkona. Meillä tehonnu ainakin family freshin ja muumin shampoot. Osalla shampoista ei tee yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähtee kunnon shampoolla. Meillä saanu pojat pestä heti kun oppineet ite ulkona menemään. Mun mielestä vaan hiki/lika tarttuu näin kesällä kun päivän rymyävät ulkona. Meillä tehonnu ainakin family freshin ja muumin shampoot. Osalla shampoista ei tee yhtään mitään.

Muumishamppoosta ei ollut yhtään mitään hyötyä. Pesin sitten omalla shamppoollani 2 vaahdotuskertaa ja se vähän auttoi asiaa.

Yhteistyössä