Mikähän siinä palautteen antamisessa siellä Huutiksessa on niin vaikeaa?

  • Viestiketjun aloittaja huuto
  • Ensimmäinen viesti
huuto
Moni jättää palautteen antamatta, vaikka siellä on nykyisin se muistutuskin.

Muuten ei häiritsisi minuakaan, mutta kun osa ostajista taas valkkaa kohteita sen perusteella että paljonko on saanut palautetta. Muutenkin koko palautejuttu ihan järjetön, kun neutraali on muka sama kuin nega suunnilleen.
 
oma napa
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
miettinyt myös samaa. yhdenkerran yksi jättänyt anatamatta palautteen ja kyllä ketutti. itse kyllä annoin hänelle kun kerkesin ensin. teki mieli peruuttaa tai muuttaa neutraaliksi.
ai, huononiko vastapuolen tuote tai tyyli hoitaa kauppoja kun ei palautetta antanut? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja oma napa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
miettinyt myös samaa. yhdenkerran yksi jättänyt anatamatta palautteen ja kyllä ketutti. itse kyllä annoin hänelle kun kerkesin ensin. teki mieli peruuttaa tai muuttaa neutraaliksi.
ai, huononiko vastapuolen tuote tai tyyli hoitaa kauppoja kun ei palautetta antanut? :eek:
Tuote oli oma,mutta vastapuolen toiminta ei ollut mielestäni kiitettävän hyvää koska ei antanut palautetta. muuten hän maksoi ja toimi nopeasti.
 
Tunnustan että minulta jos ostaa/tai toimin ostajana niin minulta saattaa palautteen anto kestää jopa 2kk.
Ihan vain siksi koska en kokoajan asu koneella ja annan kyllä palautteen heti kun seuraavan kerran olen taas koneella tai lähinnä huutonetissä ja jos ostajana olen niin en tosiaan jaksa aina kirjautua heti sinne sisään kun tutteen saan postista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tunnustan että minulta jos ostaa/tai toimin ostajana niin minulta saattaa palautteen anto kestää jopa 2kk.
Ihan vain siksi koska en kokoajan asu koneella ja annan kyllä palautteen heti kun seuraavan kerran olen taas koneella tai lähinnä huutonetissä ja jos ostajana olen niin en tosiaan jaksa aina kirjautua heti sinne sisään kun tutteen saan postista.
kun siinähän menee niin kauan siinä kirjautumisessa ja palautteen laitossa...mä ainakin laitan samointein koska muuten voisi jäädä laittamatta ja se ei ole reilua vastapuolta kohtaan.
 
vieras
Osa käyttää harvakseen ja sitten jää ne huomautuksetkin lukematta. Toiset jättävät mieluummin antamatta, kuin antaisivat neutraalia tai negatiivista - usein varmaan parempi niin.

Minä kyllä katson aina ne myyjän palautteet läpi, osan neutraaleista voi lukea positiivisiksi (ihmisellä on eri skaala antaa niitä), osa on selviä negoja, joita ei koston pelosta ole uskallettu antaa negana. Jopa positiiviset palautteet ovat joskus piilonegoja, tosin niitä ei aina pitkästä listasta jaksa käydä läpi. Kyllä se pienikin kunnon positiivisten palautteiden määrä vakuuttaa, ainakin minut, jos siellä niitä huonoja ole niiden lisäksi.
 
M
Myös minua häiritsee älyttömästi palautteen antamatta jättäminen ja muu huutiksen sääntöjen rikkominen. Jos ei osata käyttää huutista oikein eikä kiinnosta opetella niin käyttäkää vaikka keltaista pörssiä mielummin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tunnustan että minulta jos ostaa/tai toimin ostajana niin minulta saattaa palautteen anto kestää jopa 2kk.
Ihan vain siksi koska en kokoajan asu koneella ja annan kyllä palautteen heti kun seuraavan kerran olen taas koneella tai lähinnä huutonetissä ja jos ostajana olen niin en tosiaan jaksa aina kirjautua heti sinne sisään kun tutteen saan postista.
kun siinähän menee niin kauan siinä kirjautumisessa ja palautteen laitossa...mä ainakin laitan samointein koska muuten voisi jäädä laittamatta ja se ei ole reilua vastapuolta kohtaan.
Kyse ei ole siitä että meneekö aikaa paljon vaan siitä että koska tulen takasin huutonettiin.En tosiaan asu koneen ääressä niinkuin moni muu tuntuu tekevän ja jos ei palaute silloin enään kelpaaa niin voin olla antamattakin.

Minulla ainakin tulee siihin oman sivun juttuihin heti tieto jopa 2kk vanhoista olenko antanut sen palautteen jollekin vai en,eli kyllä sen muistaa jos lukea osaa;)
 
Enemmän minua häiritsee huutiksessa se että huudetaan tavaraa ja ilmoitetaan etten nyt voikkaan ostaa ja maksan joskus 2viikon päästä,miksi huutaa jos ei rahaa?
Tai miksi ei voi kysyä maksuaikaa jo ennen huutonsa alettua,joskus kun on tarvinnut heti sen rahan ja tulee joku tyyppi vastaan kuka voittaa huudon ja ilmoittaa maksavansa sitten 'joskus' niin kyllä sapettaa kokoajan kytätä tilitietoja:(
Samoin hupihuutajat :(
Ja sitten etenkin moni lapsiperhe harrastaa nykyään tätä että ostetaan kalliita vaatteita lapsille,kuvataan ne kun kaupasta kotiin tuodaan jolloin niissä ne laput kiinne,sitten tuote joskus vuoden päästä käytettynä (tietenkin) myyntiin ja myynti ilmoitukseen tästä tuotteesta UUSI kuva,tosin mainita on että on nyt käytetty mutta itse en todellakaan osta tuotetta jossa ei kuva ole juuri se tämän hetkisen tilanteen kertova.
 
Höh
Mua taas ärsyttää suunnattomasti se, että oikeen aletaan sähköpostiin pommittamaan ja vaatimaan palautteen antoa. Sehän on suositeltavaa, mutta ei pakollista.

Meinasin tässä taannoin antaa vastapuolelle neutraalin, kun antoi minullekin sellaisen ja sanoi muuttavansa sitten positiiviseksi, kun olen antanut oman palautteeni. Pari päivää oli ehtinyt mennä kohteen meille saapumisesta. Perxxxx, kun sieppas.
 

Yhteistyössä