Mikähän minulla on? (koskee rintaan ja lapaluuhun)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minulla on ollut jo pari viikkoa kipua oikeanpuoleisessa rinnassa, keuhkossa? Välillä kipu tuntuu myös lapaluussa. Keuhkoon ei koske hengittäessä. Täytyy varmaan mennä lääkäriin.

myy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on ollut jo pari viikkoa kipua oikeanpuoleisessa rinnassa, keuhkossa? Välillä kipu tuntuu myös lapaluussa. Keuhkoon ei koske hengittäessä. Täytyy varmaan mennä lääkäriin.
Mulla oli nuo oireet ja sen lisäks pitkittynyt räkätauti. Alilämpöä ja yks yö pomppas kuumeen puolelle 38,6 ja maanantaina varmistui keuhkokuume. Crp oli yli 90. Lääkärillä käynti kandee jos on muitakin kuin noita pisto-oireita.

myy
^oliko sinulla sitten muita oireita?

Minulla tuntuu, että kipu on rinnan ja lapaluun välillä. Ehkä kuitenkin enemmän rinnanpuolella.
Tarkoititko minua? Tuossa aik. kerroin et pitkittynyt räkis yms. sen lisäks olii hengenahdistusta, tuo pistävä "rintakipu", ja kauheat yskän puuskat.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
^oliko sinulla sitten muita oireita?

Minulla tuntuu, että kipu on rinnan ja lapaluun välillä. Ehkä kuitenkin enemmän rinnanpuolella.
Tarkoititko minua? Tuossa aik. kerroin et pitkittynyt räkis yms. sen lisäks olii hengenahdistusta, tuo pistävä "rintakipu", ja kauheat yskän puuskat.
Sorry, en tarkoittanut sinua vaan tuota "mullakin oli".

Mutta, oireista vielä. Ei ole ollut nuhaa.

lähes kohtalotoveri
Mulla taas enemmän vasemmalla puolella mutta ei kuitenkaan vaikuta mielestäni yhtään sydänperäiseltä vaan pikemminkin rankaperäiseltä eli kipua tuntuu kylkiluissa edessä ja rangassa selän puolella jne. Mulla on tätä ollut kyllä aiemminkin ja siksi en ole syöksynyt lääkäriin...silti pohdituttaa.

Yhteistyössä