Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
mulla oli tollanen saman moinen vuosia sitten se oli lääkärin mukaan joku rasitusvamma joka oli tullut jonkinlaisesta asentovirheestä kävellessä ( esim jotkut kengät) ja sitten kun siihen sattui sitä varoi niin se taas pahensi virheasentoa ja jännitystä ja niin kierre oli valmis. Eli lepoa ja toiset mukavat kengät ja särkylääke geeliä kuurina ja mahd tuleduskipulääkettä myös niin mulla se kyllä parani nyk. ko jalassa on sellanen nestepatti joskus kun se kerää sieltä lihas tai mitähän nyt on mutta nestettä kuiteskin ....siinä jalassa on sellanen 2cm löllyvä patti aijoittain isompi jos on rasittanut paljon. Ikä tuo kremppoja
Toi on ihan sellanen kova patti, vähän kuin luuta :/ Jos vaikka kävisin sitte lääkärissä. Oon kyllä huomannu että kun siihen sattuu ni seison tässä kotosalla tuolla jalan ulkosyrjällä :ashamed:
Mulla on ihan sama vika mut tiiätkö....
Mä oon IHAN saletti,että se johtuu siitä,että kerran tipautin jalkapöydälleni jotain mitä kannoin... Siitä se kierre alkoi.
Se on ihan sama ku mä juoksin paniikissa lääkärissä ku mun oikeessa jalassa on ihmeellinen kipee kohta, joka alkoi vaivaamaan aina kun kävin reippaammalla kävelyllä... Se kuumottaa ja "pakottaa" siitä kohdin. Niin lääkäri aina kyseli että ootko lyöny sen johonkin ja minä nauroin,että no EN OO... Kunnes sitten kerran taas kävelin avonaisen tiskikoneen luukun ohi ja humautin jalkani siihen reunaan ja sain ahaaelämyksen että siihen mä sen AINA lyön. Eli siitä sekin vaiva sitten synty...