No mulla on tapana selittää asiani epäselvästiAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:ei aavistusta enkä ole ihan varma ymmärsinkö edes :ashamed:
Ei ole myrkyllinen, juuri tuosta kasvista tehdään kaikki aloe vera tuotteet. Näin mulle sanottiin ku mulla oli aikoinaan samanlainen kasvi.Alkuperäinen kirjoittaja hösö:No mulla on tapana selittää asiani epäselvästiAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:ei aavistusta enkä ole ihan varma ymmärsinkö edes :ashamed:
Eli onkohan tuo lie myrkyllinen vai voiko käyttää esim. haavoihin, sitä haen takaa.
hyvä, kiitoksia.Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Ei ole myrkyllinen, juuri tuosta kasvista tehdään kaikki aloe vera tuotteet. Näin mulle sanottiin ku mulla oli aikoinaan samanlainen kasvi.Alkuperäinen kirjoittaja hösö:No mulla on tapana selittää asiani epäselvästiAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:ei aavistusta enkä ole ihan varma ymmärsinkö edes :ashamed:
Eli onkohan tuo lie myrkyllinen vai voiko käyttää esim. haavoihin, sitä haen takaa.