Mikään ei ole Helsingin Sanomien toimittajille pyhää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen että Suomessa on pinnan alla nämä asiat:

-julkkisten laaja huumeongelma
-varsinki kokkareiden, mutta myös muiden poliitikkojen sekä urheilupomojen käyttämät prostituoidut, osittain myös keskinäinen ryhmäseksi
-osa porukkaa tukee tai harrastaa ala-ikäisiä nuoria.
Itse asiassa juteltiin eilen tästä frendin kanssa. Ku sä puhuit siitä maxxwellista et sinne saarelle on tuotu pikkutyttöi. Et vapautta vastaan kertoisi kaikki siellä olleet. Vai onko kertonut?. Ja olihan ryydman tarjonnut alaikäiselle viinilasei baarissa ja muutenkin treffailla jotain 16v tyttöi on väärin.
 
vierailija
Tuo kertoo Willen persoonallisuushäiriöstä. Se paljastaa hänet myös itsekkääksi, tunneköyhäksi bastardiksi

ilmeisestikin katkeroituneen exän masinoimat juorut

Luulen että m1ehen ym muutaman mielestä siinä ei ole mitään outoa
Jos se viesti mielestäsi paljastaa jotain, se kertoo enemmän sinusta. Faktahan on nimittäin se, että oikeasti se ei paljasta mistään mitään. Me saamme sille luotua merkityksen omalla mielikuvituksellamme, mutta se ei ole mitään muuta kuin mielikuvitusta. Ihan yhtä lailla kyseessä voisi olla pariskunnan välinen vitsi. Nainen on kutsunut miestä likaiseksi vanhaksi sedäksi kun mies on kertonut tykkäävänsä skottiruutuhameesta ja mies jatkaa vitsiä tilanteen tullen.

En siis itse ota kantaa siihen mitä se viesti tarkoitti, mutta siinä juuri onkin se pointti. Pitää ymmärtää ettei siinä viestissä oikeasti ole mitään sellaista sisältöä, joka kertoisi tai paljastaisi tilanteesta yhtään mitään konkreettista.
 
vierailija
Itse asiassa juteltiin eilen tästä frendin kanssa. Ku sä puhuit siitä maxxwellista et sinne saarelle on tuotu pikkutyttöi. Et vapautta vastaan kertoisi kaikki siellä olleet. Vai onko kertonut?. Ja olihan ryydman tarjonnut alaikäiselle viinilasei baarissa ja muutenkin treffailla jotain 16v tyttöi on väärin.
Minkä ikäisille tytöille sallit treffailun?
 
Willelle tyttöjen ja naisten kunnioittaminen ei ole pyhää.

Jännä, että alaikäisiä vokottelevaa nyt niin kovasti puolustellaan, monissa muissa tapauksissa ei, kun se sopii agendaan.

Normaalit ihmiset eivät koskaan puolusta, varsinkaan tyttöjen vanhemmat.

Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa miespoliitikko on yhtä "pyhä" kuin nuo naisetkin. Molemmilla on sama uskottavuus ja näytön vaatimus on sillä, joka esittää syytöksiä. Etenkin silloin, kun muisti palailee pätkittäin vuosien kuluttua toimittajan ohjailemana.
 
Nooh mieluiten siinä 40v iässä . Mut ei kolmikymppisten miesten tarvitse lapsia viedä treffeille. Teineinä oltiin teinien kanssa ja nyt ikäluokan mukana omanikäisiä. Et kannattaa sillon nuorena touhuta. Ja sit mennä eteenpäin.
Ihan noin visiona tulevaisuudesta: EU:n liittovaltiokehitys etenee, joskin yskien. Se tarkoittaa lainsäädännön yhtenäistämistä.
Tällä hetkellä sama suojaikäraja (16 vuotta) kuin Suomessa on EU-maista vain Latviassa ja Espanjassa. Irlannissa 17 vuotta. Kaikissa muissa EU-maissa tuo raja on 14 tai 15 vuotta. Kuka uskoo, että suomalaiset latvialaisten, espanjalaisten ja irlantilaisten säestyksellä jyräävät muut maat tässä asiassa?
 
EU on pedofiilien luvattu maa...
Ei vaan efebofiilien. Willekin saattaa sellainen olla. Ei saa sekoittaa käsitteitä.

Saksan vihreät tosin ehdottelivat jossakin vaiheessa kaikkien ikärajojen poistamista.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä