R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Seinäruusut ovat kai yleensä melko hiljaisia, eivät lähde mukaan keskusteluun ja ulkonäöltään ovat ihan tavallisia, joten tällaiset ihmiset jäävät monesti taka-alalle.
Tietenkään pelkkä tavallinen ulkonäkö ei tee kenestäkään seinäruusua. Jotta voisi tulla kutsutuksi sellaiseksi, ihmisessä täytyy yhdistyä useampia vetäytyvän persoonan tuntomerkkejä. Yksi keskeisimmistä tuntomerkeistä on muuten elekieli, katse ja ryhti. Monet arat ihmiset istuvat vähän kasassa ja katselevat kaikkialle muualle kuin niihin muihin ihmisiin, ketä tilassa on. Ei sellainen kauheasti kannusta muita lähestymään.
Itse koen olevani vaihtelevasti seinäruusu. Jos en jaksa keskustella, niin vetäydyn silloin ihan tarkoituksella sivummalle ja olen hiljaa. Tuttuja ihmisiä tämä ei häiritse, mutta joskus vieraat ihmiset ovat saattaneet mainita, että onpa siinä ujo tyttö, kun ei mitään sano.
No, toisaalta minulla on myös sosiaalinen ja muutenkin ulospäin suuntautunut puoleni, joka varmaan on enemmän esillä minussa kuin tuo seinäruusu ominaisuus.