Mikä vikana

mie
Mieheni ei puhu enää koskaan...muutaman pakollisen sanan vaihtaa...lapsille ei juttele, ei leiki..HÄN SIIS VAN ON!!!!
Sänkyhommissa on aivan ihana ja sanoo rakastavansa minua, mutta sitäkin harrastamme tosi harvoin..noin kerran kuussa, hän menee aina makariiin, kun lapset valvoo, ja nukahtaa ennen meitä (9 maissa illalla...)

Sitten kun makariin joskus ennätän lasten nukahdettua, hän sanoo,että "haluaisi joka ilta" , no hahhah, eipä näytä siltä!

Tuo puhumattomuus nöyryyttää eniten, sitä jatkunut varmaan 5 vuotta jo!!!!
SANOO VAAN,ETTEI ASIAA, MUTTA töissä tunnettu huumoristaan ja sananvalmiudestaan!!
siis kuin 2 eri ihmistä....

EN TIEDÄ, MITÄ TEHDÄ? mINUA ÄRSYTTÄÄ suunnattomasti,ettemme keskustele edes säästä...lapsetkin ihmettelee ,ettei isi tee mitään heidän kansaan, ni,isä vaan tuumii ettei jaksa, tai töllöttää telkkua..ARGGGGH!

Hän sanonut minulle, ettei "osaa leikkiä, KUN LAPSET EI PYYDÄ LEIKKIMÄÄN!" yrittävät he ,mutta tämä mulkero ei vaivaudu kuuntelemaan heitä!!

mie kans
meillä ei ihan sama ongelma mut tutulta kuulosti...

meillä mies ei puhu miulle. eli siis lasten kanssa kyllä leikkii, mutta muuta ei sit tee. kaikki kotityöt jää miulle ja muutenki pitää asioita itsestään selvyytenä. seksiä meillä ei oo nimeksikään ja siitä asiasta kuulen sitten miehen työkavereilta ku ne on muutaman oluen nauttinu. eli oon siis huono vaimo vielä kaiken lisäks...

no ite oon vaa yrittäny olla. mies on ennen osannu kyllä puhua, et on vaa jotenki unohtanu sen...mut olo on aika yksinäinen.

mut tsemppiä teille kuin myös muille parisuhdeongelmaisille!!!

Yhteistyössä