En ymmärrä miks vaunuissa pitäs olla jotain krumeluureja. Ja eiks esim. Briolla oo kans aika perinteiset vaunut. Oon kuullu sanottavan et Emmaljungat on vaunujen Ladat. Minkähän takia näin?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Liian perinteiset varmaan![]()
Ilman ihmeempiä krumeluureja.... =)
En tiedä, itse suosin Emmaljungia =)Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:En ymmärrä miks vaunuissa pitäs olla jotain krumeluureja. Ja eiks esim. Briolla oo kans aika perinteiset vaunut. Oon kuullu sanottavan et Emmaljungat on vaunujen Ladat. Minkähän takia näin?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Liian perinteiset varmaan![]()
Ilman ihmeempiä krumeluureja.... =)
Mitkä sitten on trendikkäät vaunut? Meilläki on Emmaljugat ja erittäin tyytyväinen oon ollu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun ne ei ole trendikkäitä. Käytännölliset ja kestävät kylläkin. Mä en kyllä ole tajunnut koskaan miksi vaunujen pitäis olla muutakin kuin käytännölliset ja kestävät... (meillä siis on Emmaljungat)
Siis en mä tiedä. Tällaisia perusteluja mä oon kuullut. Itse olen erittäin tyytyväinen Emmaljungien omistaja. Ovat olleet esikoisella jo 2,5 vuotta ja menee toisella vielä toiset samanmoiset. Käytetään paljon ja ovat vieläkin kuin uudet.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Mitkä sitten on trendikkäät vaunut? Meilläki on Emmaljugat ja erittäin tyytyväinen oon ollu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun ne ei ole trendikkäitä. Käytännölliset ja kestävät kylläkin. Mä en kyllä ole tajunnut koskaan miksi vaunujen pitäis olla muutakin kuin käytännölliset ja kestävät... (meillä siis on Emmaljungat)
No jos on, niin sitten Ladoiksi tosi kestävätAlkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Oon kuullu sanottavan et Emmaljungat on vaunujen Ladat. Minkähän takia näin?
Ne on musta turhan massiiviset ja raskaat ja ne parit ketterät mallit maksaa maltaita toisiin merkkeihin nähden. Perus-ratas scooter on ihan okAlkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kun niitä aina haukutaan.
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja rouva:Sama kuin Reimateceissä.
Ne, joilla ei ole varaa ostaa, haukkuvat alimpaan helvettiin =).
No ei niin jos meilläkin on ollu varaa ostaa Emmaljungat. Tosin Reimatecceja ei meillä oo kun vannon Lassien nimiin.Alkuperäinen kirjoittaja endie::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja rouva:Sama kuin Reimateceissä.
ei ne emmaljungat ja reimatecit sentäs niiiiiiiiiiiin kalliita ole ....
Kumma kun tällä palstalla en ole nähnyt yhtään avausta abc vaunuista tai lotta & lassi puvuista..Alkuperäinen kirjoittaja endie::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja rouva:Sama kuin Reimateceissä.
ei ne emmaljungat ja reimatecit sentäs niiiiiiiiiiiin kalliita ole ....
Mikä teidän kuomussa on vikana?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Huono kuomu...siis jotain vikaa pitää lähteä etsimään ja erittelemään. Ellei sitten ole tullut parannusta kuomun kiristykseen sen jälkeen kun Emmaljungat ostettiin.
meni nyt vähän ohi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumma kun tällä palstalla en ole nähnyt yhtään avausta abc vaunuista tai lotta & lassi puvuista..Alkuperäinen kirjoittaja endie::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja rouva:Sama kuin Reimateceissä.
ei ne emmaljungat ja reimatecit sentäs niiiiiiiiiiiin kalliita ole .......
Kaupallinen yhteistyö: Storytel