Mikä vika Emmaljungan vaunuissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liian perinteiset varmaan :whistle:
Ilman ihmeempiä krumeluureja.... =)
En ymmärrä miks vaunuissa pitäs olla jotain krumeluureja. Ja eiks esim. Briolla oo kans aika perinteiset vaunut. Oon kuullu sanottavan et Emmaljungat on vaunujen Ladat. Minkähän takia näin?

vieras
Kun ne ei ole trendikkäitä. Käytännölliset ja kestävät kylläkin. Mä en kyllä ole tajunnut koskaan miksi vaunujen pitäis olla muutakin kuin käytännölliset ja kestävät... (meillä siis on Emmaljungat)

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liian perinteiset varmaan :whistle:
Ilman ihmeempiä krumeluureja.... =)
En ymmärrä miks vaunuissa pitäs olla jotain krumeluureja. Ja eiks esim. Briolla oo kans aika perinteiset vaunut. Oon kuullu sanottavan et Emmaljungat on vaunujen Ladat. Minkähän takia näin?
En tiedä, itse suosin Emmaljungia =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun ne ei ole trendikkäitä. Käytännölliset ja kestävät kylläkin. Mä en kyllä ole tajunnut koskaan miksi vaunujen pitäis olla muutakin kuin käytännölliset ja kestävät... (meillä siis on Emmaljungat)
Mitkä sitten on trendikkäät vaunut? Meilläki on Emmaljugat ja erittäin tyytyväinen oon ollu.

vaunuilija
mä ainaskin tykkään meidän emmaljungista. Olin eka ostamassa brioja, mutta kun kävin katsomassa emmaljungia, mieli muuttui. Olihan molemmissa omat hyvät puolensa, mutta olen ollut valintaani tod. tyytyväinen.

samainen vieras
Mitkä sitten on trendikkäät vaunut? Meilläki on Emmaljugat ja erittäin tyytyväinen oon ollu.
Siis en mä tiedä. Tällaisia perusteluja mä oon kuullut. Itse olen erittäin tyytyväinen Emmaljungien omistaja. Ovat olleet esikoisella jo 2,5 vuotta ja menee toisella vielä toiset samanmoiset. Käytetään paljon ja ovat vieläkin kuin uudet.

Ihmemaan Liisa
Oon kuullu sanottavan et Emmaljungat on vaunujen Ladat. Minkähän takia näin?
No jos on, niin sitten Ladoiksi tosi kestävät ;) Meillä oli v-01 kuomurattaat ja niitä käytettiin yhteensä melkein 7 vuotta kolmella lapsella ja vielä pystyi hyvällä omalla tunnolla myymään ettenpäin. Ainoa vika oli, että jalkapeitosta purkautui joku sauma heti alkuunsa, mutta se meni takuukorjaukseen :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja rouva:
Sama kuin Reimateceissä.
Ne, joilla ei ole varaa ostaa, haukkuvat alimpaan helvettiin =).
:headwall:
ei ne emmaljungat ja reimatecit sentäs niiiiiiiiiiiin kalliita ole ....
Kumma kun tällä palstalla en ole nähnyt yhtään avausta abc vaunuista tai lotta & lassi puvuista..:whistle:...

simppu
Itselleni ainakin koin ne liian mataliksi, kuten monet muutkin. Olen pitkä ja selkävaivainen, joten korkeammat vaunut olivat meille ykkösvaihtoehto. Omat vaunut löydettiin tosi halvalla, joten emmaljungissa hirvitti myös hinta.

Ihmemaan Liisa
Meillä muuten on toisetkin Emmaljungat, kuomulliset avoraattat. Ne ostettiin käytettynä ja ovat vähintään vm. 00 - 01, edelleenä käytössä lähes päivittäin, ei mitään vikaa, ainoastaan ilmakumirenkaat olen vaihtanut niihin. Keväällä varmaan päästään rattaista lopullisesti, niin kehtaan vielä myydä/lahjoittaa nuokin eteenpäin.

Misty
No muuten kyllä tykkään ns. perinteisen mallisista vaunuista, mutta koska olemme tosi liikkuvainen perhe, Emmaljugista ei löytynyt meille tarpeeksi ketteriä yhdistelmiä; ovat aika isoja ja vaikeasti kokoontaitettavia.

vieras
Mä oon kyllä tykännyt just siitä isosta koosta, korkeudesta, massiivisuudesta miten ikinä sitä kutsutaankaan, maalla kun asutaan. Vaunut kulkee kelissä kun kelissä, oli sit lunta, loskaa tai kuravelliä. Kaupungillakaan en ole kokenut niitä hankalaksi, kun nykyään on kaupoissa hyvin tilaa. Ja mahtuuhan siellä tuplienkin kanssa kulkemaan, joten kyllä yhdet isot Emmaljungat on mukaan mahtuneet :) . Kun asuttiin vielä kaupungissa, niin hyvin mahtui paikallisbussiin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja rouva:
Sama kuin Reimateceissä.
Ne, joilla ei ole varaa ostaa, haukkuvat alimpaan helvettiin =).
:headwall:
ei ne emmaljungat ja reimatecit sentäs niiiiiiiiiiiin kalliita ole ....
Kumma kun tällä palstalla en ole nähnyt yhtään avausta abc vaunuista tai lotta & lassi puvuista..:whistle:...
meni nyt vähän ohi :ashamed:

Yhteistyössä