Mikä Vi...un vika voi lapsella olla?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Gluteus Maximusta peesaan, et menkää yksityiselle. Rahaa teillä ilmeisesti on, joten siellä siitä on todellista hyötyä, sillä saa asioita tapahtumaan ja tutkimuksiin vauhtia. Toisin kuin jonotus-kunnallisella.
Me mennään Tyksiin jo,olisin mennyt jos meitä ei olisi kutsuttu sinne
Eikun menkää yksityiselle, kunnon lastenlääkärille ja pyytäkää KAIKKI mahdolliset tutkimukset. Yksityisellä ne saa ja teillä ei ilmeisesti se jää rahastakaan kiinni.
Ja ja mikä hyötyä,tiex mun sisko kans lääkäri ja hän tiedä näistä yksityis lääkäreistä paljon,ne on samalaisia lääkäreitä kun vaikka Tyksissä,he vaan tekevät rahaa sielä eikä mitään muuta,kyllä Tyksissäkin häntä hoidetaa hyvin jos on sinne kutsu jo
Joo, mutta yksityisellä saat ne kokeet JOTKA HALUAT! Tyksissä ET SAA!
Mutta mitkä kokeet?Mä en edes tiedä minkäläiset kokeet pitää otta,kyllä Tyksissä saa,en mä oikeasti meen sinne rahan takia mä meen sinne kun luotan enemmän kun yksityis llääkäreille,mulla on kokemusta,meillä oli kans joskun Lucialla oma lääkäri Mehiläisillä ja voin sanoa joskus he eivät tiedä edes mistä on kysee
no pyydät vaikka ihan kaikki kokeet. aloita vaikka aakkosista lääkärikirjasta: alzheimer, diabetes...
HUOH

LURPS
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
tämä on kyllä naurettavaa, aina savanna näpsä neiti alottaa jonkun maailman naurettavimman ketjun, ja me muut saadaan nauraa, ainakin ne joilla ei tuota järkeä puutu :LOL:
Toivottavasti sairastut,hitton hullu
OI suuri Savanna, viisaasti sanottu! Joku muu olisi huolissaan lapsestaan ja hoitaisi häntä, eikä riitelisi palstalla!

pissa enriko
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
joo, tajusitko vihdoin jo asian pointin, tai kirjoituksen, :saint: noh nyt saat kotona kirves kädessä täyden kympin ja papukaija merkin oivalluksestasa :whistle:
Mä odotan yhä edelleen, että oppisit kirjoittamaan niin, että siitä saa jotain selvää, mutta ei...
No tosta saa ainakin selkoa, tosin kuin ap:n teksteistä...mita mita sina sanoa, onko pissassani jotain muka vikana?

Gluteus maximus
Siis ihan oikeasti! eikö tämänkin energian voi nyt käyttää siihen lapsen hoitamiseen!?

Tuo otsikko häiritsee minua! Voisiko sen v...n poistaa siitä...ei liity aiheeseen!?

SH
Lähtisin liikkelle ihan peruslabroista TVK, Na, K , CRP, Gluk ja lisäksi kilpirauhaskokeet, immunoglobuliiniA ja immunglobuliiniE. Noilla pääset alkuun ja niistä selviää jo jos jonkin moista.

Savanna älä tule tänne valittamaan jos lapsesi on sairas, vaan tee sen eteen jotain. Täällä saat itsesi vaan kiukkuiseksi etkä pysty täysillä hoitamaan lastasi, mikä luullakseni oli paljon tärkeämpää . Ellet ymmärrä mitä tarkoitan niin en voi mitään sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Savanna älä tule tänne valittamaan jos lapsesi on sairas, vaan tee sen eteen jotain. Täällä saat itsesi vaan kiukkuiseksi etkä pysty täysillä hoitamaan lastasi, mikä luullakseni oli paljon tärkeämpää . Ellet ymmärrä mitä tarkoitan niin en voi mitään sillä.
Hei, mun tyttö oli puoltoista viikkoo sitten munuaisleikkauksessa ja mäki olen siitä "valittanut" täällä. Eikö täältä voi hakea vertaistukea ilman, että heti ajatellaan et lapsi olisi ilman hoivaa ja huolenpitoa??

ei sulle voi muuta kun nauraa B)
Kerrohan nyt oikeen kaikille, että miksi sä olet tuollanen, noin ilkeä? Mikä sun kasvatuksessa on menny pieleen? Kiusaatko sä kaikkia läheisiäs tolleen? Oot varmaan helvetin vittumaista seuraa, tulee ihan mieleen yks hapannaama tuolta terveyskeskuksesta, aina on yrpä otassa, et sattus olee hoitoalalla?

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Hei, mun tyttö oli puoltoista viikkoo sitten munuaisleikkauksessa ja mäki olen siitä "valittanut" täällä. Eikö täältä voi hakea vertaistukea ilman, että heti ajatellaan et lapsi olisi ilman hoivaa ja huolenpitoa??
Joo joo, ensi hoidetaan lapsen asiat kuntoon ja sitten tullaan hakemaan täältä vertaistukea.

Gluteus maximus
Mutta et varmaan otsikoinut kirjoitusta tyyliin: "v.ttu kun lapseni oli munuaisleikkauksessa...voihan v.ttu mikä v.ttu taas vaivaa" Asioista voi keskustella eri tavalla!

Joo joo, ensi hoidetaan lapsen asiat kuntoon ja sitten tullaan hakemaan täältä vertaistukea.
Savannahan on sitä tehnyt jo monta viikkoa. Pitääkö hänen olla niin kauan palstailematta et lapselle tehdään jokin diagnoosi? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Mutta et varmaan otsikoinut kirjoitusta tyyliin: "v.ttu kun lapseni oli munuaisleikkauksessa...voihan v.ttu mikä v.ttu taas vaivaa" Asioista voi keskustella eri tavalla!
Kyllä suoraansanottuna munkin tekis joskus mieli kirjottaa otsikkoon "v.ttu kun lapseni jalat on taas tulehtuneet, v.ttu kun ei lääkitys auta" kun ihan oikeesti jos lapsi on sairas ja kipeä jatkuvasti, se on raskasta ja vie voimat. Siinä vaiheessa kun on hiton väsyny niin ei välttämättä huvita vaan "hyssytellä" niitä tunteita.

Yhteistyössä