HUOHAlkuperäinen kirjoittaja ?:no pyydät vaikka ihan kaikki kokeet. aloita vaikka aakkosista lääkärikirjasta: alzheimer, diabetes...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mutta mitkä kokeet?Mä en edes tiedä minkäläiset kokeet pitää otta,kyllä Tyksissä saa,en mä oikeasti meen sinne rahan takia mä meen sinne kun luotan enemmän kun yksityis llääkäreille,mulla on kokemusta,meillä oli kans joskun Lucialla oma lääkäri Mehiläisillä ja voin sanoa joskus he eivät tiedä edes mistä on kyseeAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Joo, mutta yksityisellä saat ne kokeet JOTKA HALUAT! Tyksissä ET SAA!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Ja ja mikä hyötyä,tiex mun sisko kans lääkäri ja hän tiedä näistä yksityis lääkäreistä paljon,ne on samalaisia lääkäreitä kun vaikka Tyksissä,he vaan tekevät rahaa sielä eikä mitään muuta,kyllä Tyksissäkin häntä hoidetaa hyvin jos on sinne kutsu joAlkuperäinen kirjoittaja ?:Eikun menkää yksityiselle, kunnon lastenlääkärille ja pyytäkää KAIKKI mahdolliset tutkimukset. Yksityisellä ne saa ja teillä ei ilmeisesti se jää rahastakaan kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Me mennään Tyksiin jo,olisin mennyt jos meitä ei olisi kutsuttu sinneAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:Gluteus Maximusta peesaan, et menkää yksityiselle. Rahaa teillä ilmeisesti on, joten siellä siitä on todellista hyötyä, sillä saa asioita tapahtumaan ja tutkimuksiin vauhtia. Toisin kuin jonotus-kunnallisella.