Siis HYI vai kun lapsi raukka kärsiAlkuperäinen kirjoittaja muumuu:Hyi Savanna mitä kieltä
Hee, heti asiantuntevana paikallaAlkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:et sie olekkaan bannissa?
tottakai "asiantuntevana"Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Hee, heti asiantuntevana paikallaAlkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:et sie olekkaan bannissa?
no ei pidä paikkansa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun lapsella on riittävästi terveellistä ravintoa, lepoa, läheisyyttä ja ulkoilua sopivasti, niin pysyy terveenä suurimman osan vuotta =)
...terveellistä ravintoa, lepoa, läheisyyttä ja ulkoilua ,..Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:no ei pidä paikkansa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun lapsella on riittävästi terveellistä ravintoa, lepoa, läheisyyttä ja ulkoilua sopivasti, niin pysyy terveenä suurimman osan vuotta =)
mä luulen että pöpöjä ei noi viisaudet kiinnosta,ne iskee kimppuun halusi sitä tai ei,eli kuinka terveellisesti tai eiAlkuperäinen kirjoittaja hmm..:...terveellistä ravintoa, lepoa, läheisyyttä ja ulkoilua ,..Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:no ei pidä paikkansa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun lapsella on riittävästi terveellistä ravintoa, lepoa, läheisyyttä ja ulkoilua sopivasti, niin pysyy terveenä suurimman osan vuotta =)
No kyllä tuossa juuri on suuri viisaus.
Noista juuri on hyvinvoivat lapset tehty!
Hieno resepti - kaikkia sopivasti!
Oikeasti.
Miettikää.
V*tut, sanon minä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun lapsella on riittävästi terveellistä ravintoa, lepoa, läheisyyttä ja ulkoilua sopivasti, niin pysyy terveenä suurimman osan vuotta =)
ei sitä aina voi vaikuttaa vaikka kuinka eläis raskausajan terveellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Viimeks menttiin ambulanssilla 2viikkoa sitten ja nyt hitto taas korkea kuume mennään Tyksiin tänään kun olimme eilen päivystyksessä niin nyt lasta tutkitaan kunnolla ;HITTO
Pyöri heti jotain pahaa vaikka leukemia,pneumakokki,mut miten joku tommosta voi olla koko raskaus söin vain luomua,hitto kun kaikki ärsyttää ja kaikki pyöri mielessä