Mikä vaimossa ärsyttää eniten

Vaikka mikä
- On vetele, ei harrasta yhtään liikuntaa
- Tekee vain pakolliset kotityöt, muuten makaa tai on netissä
- Ei ole pätkääkään romanttinen
- Juoruaa seläntakana
 
mäkä mäkä
Voi viddu :LOL: Oletteko te miehet koskaan miettiny että miksi naiset mäkättää????? Ehkä sen takia koska te ette aina itse tajua... esim. laittaa vaatteita itse pyykikoriin ja itse ottaa imuri kaapista, laittaa ruokaa... Ei me ämmät ilman syytä yleensä mäkätä teille ukoille. Mäki mäkätin ennen miehelleni, se vaan istui pleikkarin ees ja pelas ja kävi 3-vuorotyötä ja itse olin juuri synnyttänyt. Mutta sanoin miehelleni että miksi MÄKÄTÄN, niin äijä otti niskasta kiinni ja teki enemmän kotona. ja miehenikin huomasi että MÄKÄTYS Loppu.
 
- On omasta mielestään "kaikkitietävä"
- Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan
- Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä
- Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi
- Kontrolloi koko ajan tekemisiäni
- Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko kuukauden ruokarahat ensimmäisellä kauppareissulla kaikkeen kivaan/hyvään jos vastuu rahan käytöstä olisi hänellä
- Vaikka on välillä niin pomoa niin pomoa, niin välillä taas on niin jumalattoman avuton ja lapsellinen
- Ei haluakkaan ajatella töihin menoa, kun sen aika on
- Vaatii minua ajattelemaan asioista samalla tavalla kuin itse ajattelee eli ei ymmärrä että puolisoiden ei tarvitse olla samanlaisia kaikilta osin
- Haukkuu sukulaisiani/perhettäni eikä yritäkkään sietää heitä edes minun takia
- Vaatii omaa aikaa, mutta ei ole valmis suomaan sitä minulle
- Unohtaa omat virheensä, mutta muistaa kyllä tarpeen tullen muistuttaa minun virheistäni
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 07:41 Osku kirjoitti:
- On omasta mielestään "kaikkitietävä"
- Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan
- Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä
- Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi
- Kontrolloi koko ajan tekemisiäni
- Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko kuukauden ruokarahat ensimmäisellä kauppareissulla kaikkeen kivaan/hyvään jos vastuu rahan käytöstä olisi hänellä
- Vaikka on välillä niin pomoa niin pomoa, niin välillä taas on niin jumalattoman avuton ja lapsellinen
- Ei haluakkaan ajatella töihin menoa, kun sen aika on
- Vaatii minua ajattelemaan asioista samalla tavalla kuin itse ajattelee eli ei ymmärrä että puolisoiden ei tarvitse olla samanlaisia kaikilta osin
- Haukkuu sukulaisiani/perhettäni eikä yritäkkään sietää heitä edes minun takia
- Vaatii omaa aikaa, mutta ei ole valmis suomaan sitä minulle
- Unohtaa omat virheensä, mutta muistaa kyllä tarpeen tullen muistuttaa minun virheistäni
:LOL: hei hei osku... et sä ole mun mieheni..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:
Itseäni itsessäni eniten ärsyttää:
-pikkuasiosta nalkuttaminen
-liika urheilu
-huoleton rahankäyttö
-ainainen pänsärky nukkumaan mennessä...
muuten taidan olla ihan ok.


mä taas tiedän että mun miestäni ärsyttää ainakin "koskas tulet" ksymys.. mutta pakkohan se on esittää että osaan suunnitella omaani ja lasten ohjelmaa.
Olis aika ikävää jos me ei oltaiskaan kotona silloin kun iskä kotiutuu reissultaan.

toinen juttu on mun puhelinlaskut.. ne on hermeettisiä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 07:41 Osku kirjoitti:
- On omasta mielestään "kaikkitietävä"
- Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan
- Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä
- Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi
- Kontrolloi koko ajan tekemisiäni
- Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko kuukauden ruokarahat ensimmäisellä kauppareissulla kaikkeen kivaan/hyvään jos vastuu rahan käytöstä olisi hänellä
- Vaikka on välillä niin pomoa niin pomoa, niin välillä taas on niin jumalattoman avuton ja lapsellinen
- Ei haluakkaan ajatella töihin menoa, kun sen aika on
- Vaatii minua ajattelemaan asioista samalla tavalla kuin itse ajattelee eli ei ymmärrä että puolisoiden ei tarvitse olla samanlaisia kaikilta osin
- Haukkuu sukulaisiani/perhettäni eikä yritäkkään sietää heitä edes minun takia
- Vaatii omaa aikaa, mutta ei ole valmis suomaan sitä minulle
- Unohtaa omat virheensä, mutta muistaa kyllä tarpeen tullen muistuttaa minun virheistäni
:LOL: hei hei osku... et sä ole mun mieheni..
Olipas kamalaa, melkein ku musta oisit kirjotellu... En oo tiennytkään olevani niin hirveä... :(
 
pakko kirjoittaa..Ihan kuin Osku olisi minusta kirjoittanut...vaikka siis on myös itse nainen (ainakin henkilökuvauksesta päätellen)... Mä huikkasin miehelleni, et ootko käynnyt kirjoittamas koskaan täällä palstalla...ei myöntänyt. Oli sit pakko kattoo mitä Osku-nikin takana oli...tsemii vaan mun miehelle ;) :whistle:
 
oon aika varma että mun miestä ärsyttää se kun loukkaannun jostain en saa sanottua mikä vaivaa. se ois mustakin ärsyttävää. onneks kuitenkaan en usein loukkaannu.. mä en mäkätä,ei oo ollu tarvetta. musta ois kamalaa olla joku nalkuttava bitch. helpommalla pääsee kun on vaa aurinkoinen ja antaa hellyyttä paljon...niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. ja tuosta et haukkuu sukulaisia,ihan kamalaa. vaikka mun anoppi ei käytökseltää niin mahtava aina oo,ei mun mieleen ikinä tulis haukkua sitä miehelle. se on kuitenkin sen äiti ja se rakastaa sitä. hirveetä jos mies haukkuis mun äitiä eikä tulis ollenkaan toimeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mäkä mäkä:
Voi viddu :LOL: Oletteko te miehet koskaan miettiny että miksi naiset mäkättää????? Ehkä sen takia koska te ette aina itse tajua... esim. laittaa vaatteita itse pyykikoriin ja itse ottaa imuri kaapista, laittaa ruokaa... Ei me ämmät ilman syytä yleensä mäkätä teille ukoille. Mäki mäkätin ennen miehelleni, se vaan istui pleikkarin ees ja pelas ja kävi 3-vuorotyötä ja itse olin juuri synnyttänyt. Mutta sanoin miehelleni että miksi MÄKÄTÄN, niin äijä otti niskasta kiinni ja teki enemmän kotona. ja miehenikin huomasi että MÄKÄTYS Loppu.
Miksi näistä kotihommista aina jaksetaan. Eiko se ole aika pragmaattinen järjestelykysymys. Katsotaan resurssit, sovitaan tavoitteet ja niiden mukaan tehdään järjestys jolla hommat hoidetaan mahdollisimman pienellä vaivalla kuntoon. Esimerkiksi siivouksen ulkoistaminen ei ole kallista, mieluummin tinkii vaikka auton moottorin koosta tai jostain muusta turhemmesta. :attn:
 
Ärsyttää:
- ei halua kehittää keskustelujen kautta puolisonsa kanssa parisuhdeseksiä
- pihtaa eikä innostu seksistä/esileikeistä, vaikka kuinka hienovaraisesti yrittäisi
- ei huomaa/tunnusta omia vahinkojaan/virheitään
- voivottelee omaa surkeuttaan, vaikka kuinka kehuisi
 
-Pyytää aina kehumaan, itse ei osaa kuin haukkua.
-Huono itsetunto omasta mielestään. Omasta mielestään aina väärässä muiden suhteen paitsi minun. Hän kertoo, minä kuuntelen. Vastaan ei voi väittää.
-Elämässä vain lapset, kolme tyttöä. Minä olen se pakollinen paha. Jos jotain ehdotan, niin "mutkun tytöt..." Ei siinä mitään, lapset ovat se kaikkein tärkein asia minunkin elämässäni, mutta toki toivoisin edes olevani olemassa.
-Seksi loppui lasten määrän tultua täyteen. Tämä painaa ja raastaa eniten, kauaa näin en voi jatkaa. Joko lähden vieraisiin tai maksullisten naisten perään.
-"Kun ei ole rahaa..." Hän on kotona lasten kanssa, minä tienaan perheelle rahat. Eihän se yhden puusepän palkka mikään kaksinen ole, mutta ruokaa on pöytään riittänyt ja laskut tullut maksettua. Paljonkohan sitä rahaa pitäisi kotiin kantaa, että rutina loppuisi.
-Edelliseen liittyen "kun sä olet aina töissä..." No mistä helvetistä sitä rahaa sitten tulisi?
-Sotkuinen keittiö. Samasta aiheesta itkua "sä et ikinä tee ruokaa..." Mielelläni teen ruokaa, ensin vain pitää siivota keittiö ennen kuin ruokaa voin alkaa tekemään.
-Lastenvaatteet. Niitä on ja riittää. Sukulaisilta saadaan muovikassitolkulla uudenveroisia, silti kaikki ylimääräinen raha kannetaan lastenvaateliikkeeseen. Vrt. edellä "kun ei ole rahaa..."
-Vaateläjiä pitkin taloa, ovat olleet siinä jo kuukauden.
-Yhteiset työt rajoittuvat ns. naisten töihin. Pihan, talon, kukkapenkit, kaiken hoidan yksin. Ns. naisten työt hoidetaan yhdessä. Samaten yhteiset harrastukset ovat niitä hänen harrastuksiaan.
-Itkee ylipainoaan, ei kuuntele tai ymmärrä kuulemaansa kun sanon, että pidän runsaita naisia kauniimpana kuin hoikkia tai normaalivartaloisia.

Ei ymmärrä, että kaikesta tästä huolimatta rakastan häntä ja haluan elää hänen kanssaan. Ei tätä muuten jaksaisi.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Vakosamettihousuinen mies:
-Pyytää aina kehumaan, itse ei osaa kuin haukkua.
-Huono itsetunto omasta mielestään. Omasta mielestään aina väärässä muiden suhteen paitsi minun. Hän kertoo, minä kuuntelen. Vastaan ei voi väittää.
-Elämässä vain lapset, kolme tyttöä. Minä olen se pakollinen paha. Jos jotain ehdotan, niin "mutkun tytöt..." Ei siinä mitään, lapset ovat se kaikkein tärkein asia minunkin elämässäni, mutta toki toivoisin edes olevani olemassa.
-Seksi loppui lasten määrän tultua täyteen. Tämä painaa ja raastaa eniten, kauaa näin en voi jatkaa. Joko lähden vieraisiin tai maksullisten naisten perään.
-"Kun ei ole rahaa..." Hän on kotona lasten kanssa, minä tienaan perheelle rahat. Eihän se yhden puusepän palkka mikään kaksinen ole, mutta ruokaa on pöytään riittänyt ja laskut tullut maksettua. Paljonkohan sitä rahaa pitäisi kotiin kantaa, että rutina loppuisi.
-Edelliseen liittyen "kun sä olet aina töissä..." No mistä helvetistä sitä rahaa sitten tulisi?
-Sotkuinen keittiö. Samasta aiheesta itkua "sä et ikinä tee ruokaa..." Mielelläni teen ruokaa, ensin vain pitää siivota keittiö ennen kuin ruokaa voin alkaa tekemään.
-Lastenvaatteet. Niitä on ja riittää. Sukulaisilta saadaan muovikassitolkulla uudenveroisia, silti kaikki ylimääräinen raha kannetaan lastenvaateliikkeeseen. Vrt. edellä "kun ei ole rahaa..."
-Vaateläjiä pitkin taloa, ovat olleet siinä jo kuukauden.
-Yhteiset työt rajoittuvat ns. naisten töihin. Pihan, talon, kukkapenkit, kaiken hoidan yksin. Ns. naisten työt hoidetaan yhdessä. Samaten yhteiset harrastukset ovat niitä hänen harrastuksiaan.
-Itkee ylipainoaan, ei kuuntele tai ymmärrä kuulemaansa kun sanon, että pidän runsaita naisia kauniimpana kuin hoikkia tai normaalivartaloisia.

Ei ymmärrä, että kaikesta tästä huolimatta rakastan häntä ja haluan elää hänen kanssaan. Ei tätä muuten jaksaisi.
Kaiken se kestää - on joskus joku viisas sanonut. :D :hug:

 
Seksiä viimeksi kai joskus elokuussa. Läheisyyttä, hellyyttä aika heikosti sitäkin. Syö sisältä aika kovaa.

Yrityksestä ei ole kiinni ja kaikkea ekstraakin olen koittanut tehdä normaalien kotitöiden jakamisen yms. lisäksi. Reissua järkännyt, lahjoja ostellut, kehunut ja tukenut.
 

Yhteistyössä