-miejasie-
kun kaikki on niin vitun pessimistejä?! haluatteko tahallanne satuttaa toisia? jos on vaikeaa ja ongelmia niin hakekaa apua. syytä on ihan turha nakata syyttömien niskaan!
No mua ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kai se vittu vaivaa. En tiiä. *synkistelee*![]()
Niinpä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Pessimisti ei koskaan pety :xmas:
Ai niin. Vitun kuppi.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No mua ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kai se vittu vaivaa. En tiiä. *synkistelee*![]()
kerpeleen menkat.
Ja sitä äidilläs ainakin riittää? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja .:älkää tehkö pentuja, ne aiheuttaa lihavuutta ja masennusta ja vittuilua.
Samoin. Piru kun se uhkaa unohtua niin helposti!Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Ai niin. Vitun kuppi.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No mua ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kai se vittu vaivaa. En tiiä. *synkistelee*![]()
kerpeleen menkat.
![]()
kenen ai sun?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja sitä äidilläs ainakin riittää? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja .:älkää tehkö pentuja, ne aiheuttaa lihavuutta ja masennusta ja vittuilua.
Minulla ei ole kenneliä, tosin lapsia on pari kappaletta. Minulla ei ole kuvailemaasi oireyhtymää.Alkuperäinen kirjoittaja .:älkää tehkö pentuja, ne aiheuttaa lihavuutta ja masennusta ja vittuilua.
Ei voidakaan, sillä meidän kissalta on vehkeet leikattuAlkuperäinen kirjoittaja .:älkää tehkö pentuja, ne aiheuttaa lihavuutta ja masennusta ja vittuilua.
Olen laiha, iloinen ja vittuilen, jos viitsin. Aina ei viitsi.Alkuperäinen kirjoittaja .:älkää tehkö pentuja, ne aiheuttaa lihavuutta ja masennusta ja vittuilua.
ipanoita kai onAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ei voidakaan, sillä meidän kissalta on vehkeet leikattuAlkuperäinen kirjoittaja .:älkää tehkö pentuja, ne aiheuttaa lihavuutta ja masennusta ja vittuilua.Ei tuu siis pentuja tähän taloon :snotty:
Ei. Mä en ole narttu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja .:kenen ai sun?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja sitä äidilläs ainakin riittää? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja .:älkää tehkö pentuja, ne aiheuttaa lihavuutta ja masennusta ja vittuilua.
ääähhhähhäää :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari::'( jos olisin tämän tiennyt niin olisin jättäny viime kuussa koirani astuttamatta.
näen että teitä vaivaa jokin. kenties masennus? alan olla todella huolissaniAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mitä nyt on tapahtunut? Ehkä olet vain herkkä ja ylireagoit?
No mutta. Entäs jos sulla ap on liikaa altistusta palstalle? Pitäiskö vähentää? Ja koittaa siedättää taas hetken päästä? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:näen että teitä vaivaa jokin. kenties masennus? alan olla todella huolissaniAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mitä nyt on tapahtunut? Ehkä olet vain herkkä ja ylireagoit?![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel