http://static.iltalehti.fi/victorianhaat/juttuvikvedotJOB_503_vh.jpg
:) 14.06.2010 #3 Alkuperäinen kirjoittaja :): siltä kyllä näyttää Click to expand... Ja lahjan antajatkin näyttää sopivan hölmistyneiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja :): siltä kyllä näyttää Click to expand... Ja lahjan antajatkin näyttää sopivan hölmistyneiltä.
Miuski00 14.06.2010 #10 "siis laitanks mä ton niinko eläintarhaan vai mitä" No lahja mikä lahja ja kait toi on sit suoraan syrämmestä.....
"siis laitanks mä ton niinko eläintarhaan vai mitä" No lahja mikä lahja ja kait toi on sit suoraan syrämmestä.....
vieras 14.06.2010 #12 Tosi hauska kuva! Mä olisin ollu vähintään yhtä pöllämystyny jos oisin saanu noin dorkan lahjan! No ehkäpä ne ajatteli sitä pikkuvauvelia joka Viktorialla ja Danielilla on tilauksessa ; )
Tosi hauska kuva! Mä olisin ollu vähintään yhtä pöllämystyny jos oisin saanu noin dorkan lahjan! No ehkäpä ne ajatteli sitä pikkuvauvelia joka Viktorialla ja Danielilla on tilauksessa ; )
zxc 14.06.2010 #16 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Hyi kun on ihan Keke Rosbergin näköinen mies sillä... Click to expand... ???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Hyi kun on ihan Keke Rosbergin näköinen mies sillä... Click to expand... ???
poppaliina 14.06.2010 #20 "Hei mut mähän sain tollasen just viime viikolla, onx tää se sama?" Ja toi mies näyttää tuikeelta "Tää on meidän ainoa kappale, valionalle, tyhmä!"
"Hei mut mähän sain tollasen just viime viikolla, onx tää se sama?" Ja toi mies näyttää tuikeelta "Tää on meidän ainoa kappale, valionalle, tyhmä!"
e 14.06.2010 #21 Ihmiselle jolla on jo kaikkea suosittelisin kyllä lahjoitusta hyväntekeväisyyteen. Voi jee, nalle
Aamuäree 14.06.2010 #25 Tai Vickan voi ottaa tuon kainaloon kun Dansku on jossain reisun päällä... tai toisinpäin.