mikä tota miestä vaivaa?? sillöä seisoo useammin nukkuessaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö

Vieras
kuin minun läheisyydessäni!! :kieh: välissä oltiin 5vko erossa sen jälkeen kun palattiin yhteen rakasteltiin 2kertaa sen ekan vrk aikana mutta sen jälkeen tolla ei oo seissy ku pari kertaa mun läheisyydessä(silloinkaan ei oo tehnyt mitään!!) tällä viikolla ollut ilta töissä, tulee siis illaksi kotia, on kyllä ollut useamman tunnin sen jälkeen hereillä, mutta mutta ei toimintaa! vaikka tässä eräskin ilta meikkasin ja laitoin hiukset pistin lyhyttä päälleni (ihan varmaan jos oisin kylälle lähtenyt ois saanut jakaa vuoronumerot miehille, mutta se kenen silmissä haluaisi olla haluttava niin ei mitään vaikutusta :o ) ihan käsittämätöntä! ja joo turha vedota taloudellisiin huoliin tms. kun niitä on mulla ihan yhtälailla!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:
kuin minun läheisyydessäni!! :kieh: välissä oltiin 5vko erossa sen jälkeen kun palattiin yhteen rakasteltiin 2kertaa sen ekan vrk aikana mutta sen jälkeen tolla ei oo seissy ku pari kertaa mun läheisyydessä(silloinkaan ei oo tehnyt mitään!!) tällä viikolla ollut ilta töissä, tulee siis illaksi kotia, on kyllä ollut useamman tunnin sen jälkeen hereillä, mutta mutta ei toimintaa! vaikka tässä eräskin ilta meikkasin ja laitoin hiukset pistin lyhyttä päälleni (ihan varmaan jos oisin kylälle lähtenyt ois saanut jakaa vuoronumerot miehille, mutta se kenen silmissä haluaisi olla haluttava niin ei mitään vaikutusta :o ) ihan käsittämätöntä! ja joo turha vedota taloudellisiin huoliin tms. kun niitä on mulla ihan yhtälailla!! :headwall:

Mun tietääkseni on ihan tavallista, että miehillä seisoo kun ne nukkuu. Kyllä munkin miehellä on usein ollu stondis jos oon yöllä jostain syystä heränny ja sattunu näkemään. Sitäpaitsi miks sun miehes pitäis olla susta ihan hohteessa vaan sen takia, että oot meikannu ja laittanu kivaa päälle?? Mikset sä tee alotetta ja tee selväks, että haluat seksiä?

Tee hienovarainen aloite seksin suuntaan. Kun miehelläsi seuraavan kerran seisoo keskellä yötä, kaiva penis esiin ja aseta se vaginaasi. Ole kuitenkin hellä liikkeissäsi, sillä öinen erektio kielii usein virtsarakon täyttymisestä ja sen päälle rojahtaminen ei ole miellyttävää. Muista myös, että teknisesti operaatio on luokiteltavissa raiskaukseksi, joka ei nykyään ole laillista avioliiton sisälläkään.

Meillä kanssa mies haluaa huomattavasti vähemmän kun minä. :kieh: Oon jo sitä varotellu tulevaisuuden erektiohäiriöistä kun just oli se tutkimus, että lakkaa toimimasta vehje, jos ei sitä käytä. |O :laugh:

Ihmiset on erilaisia, toiset haluaa toisia enemmän. Ja ei se yöseisokki vaikuta oikeesti mitään eikä oo verrannollinen oikeisiin haluihin. Eiköhän lähes kaikilla miehillä joskus (useinkin) seiso unissaan vaikka ois illallakin harrastanu seksiä.

no vaikea sitä on puhua. olen kysynyt kyllä että mstä tämä johtuu ja mies sanoo ettei tiedä! siis kun kyllä sillä aiemmin on haluja löytynyt, välillä oli raahamassa useampana päivänä perätysten monta kertaa päivässä sänkyyn(tai suihkuun tms). sitäpaitsi kyllähän se on aloite mun puolelta js pukeudun seksikkäästi ja meen hajareisin syliin kiehnää ja suutelee kiihkeästi(ja lopuksi vielä sanoin hälle siitä että haluaisin rakastella), suuteli kyllä pitkän aikaa kiihkeästi mutta eipä edennyt siitä.

no miksi taloudelliset huolet pitäis vaikuttaa rakasteluun? en oikein ymmärrä, seksihän on rentouttavaa ja saa hyvän olon aikaiseksi. kyllä musta ainakin on kivempi laskujen sijasta ajatella miltä miehen kädet tuntuu iholla, huulet huulilla...ja edetä ajatuksesta toimintaan. ne laskut kun pysyy joka tapauksessa ni miksi pitäis pilata kaikki hyvä niiden tähden? joo kyllä se multakin vaati vähän työtä keskittyä muuhun kun huolet painaa.. mutta onnistuu kuitenkin kun haluaa. ja ehkä mä oon miestä väsyneenpi päivät vaativan 4v kanssa ja raskaana(ja kaikki mahdolliset vaivat mitä voi olla)..

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:
no miksi taloudelliset huolet pitäis vaikuttaa rakasteluun? en oikein ymmärrä, seksihän on rentouttavaa ja saa hyvän olon aikaiseksi. kyllä musta ainakin on kivempi laskujen sijasta ajatella miltä miehen kädet tuntuu iholla, huulet huulilla...ja edetä ajatuksesta toimintaan. ne laskut kun pysyy joka tapauksessa ni miksi pitäis pilata kaikki hyvä niiden tähden? joo kyllä se multakin vaati vähän työtä keskittyä muuhun kun huolet painaa.. mutta onnistuu kuitenkin kun haluaa. ja ehkä mä oon miestä väsyneenpi päivät vaativan 4v kanssa ja raskaana(ja kaikki mahdolliset vaivat mitä voi olla)..

Kyllä se miehillä vaan ne huolet voi vaikuttaa erektioonkin. Jos huolet painaa, niin vaikea siihen tunnelmaan on päästä ja miehillä kun se vaatii vielä sen erektion aikaan saamisen, mitä taas ei meillä naisilla. Sitten jos paljon vielä nyt kiehnäät hänessä ja yrität kokoajan enemmän ja enemmän, niin se saattaa vaan lisätä niitä paineita koska hänestä tuskin kivalle tuntuu jos ei saa erektiota. Yöllähän miehillä saattaa se alapää elää omaa elämäänsä, vaikka muuten ei erektio meinaisi tullakkaan.

Mites miehesi edellisen raskauden aikana käyttäytyi? Oliko innokas? Ettei vaan ole alkanut pelkäämään jotain, että vauvalle sattuu jos paneskelette tms.? Tuollaisessa tilanteessa ei ainakaan se painostus auta, päinvastoin. Olet muuten vaan hellä häntä kohtaan ja kainalossa pötkötät, mutta et seksiä ala painostaa. Ehkä se homma muuttuu sitten ajan kanssa taas, kun paineet päässä helpottaa. :)

Eikä se meinaa, että sinussa vika pitäisi olla jos ei miehellä seiso. Yleensä ne on ihan muut asiat mitkä sen aiheuttaa.

no siltähän tää tuntuu nimenomaa että mussa se vika on! esikoinen ei ole miehen biologinen lapsi! mutta esikoisen isä jätti mut ollessani raskaana, sitä ennen petti! ja oli just samanlailla että halut väheni eka ja sitten katosi.. ja sitten tuli ne muut naiset. kai mä vaan pelkään että samoinhan tässä käy nytkin :(

niin ja kyllä munkin halt ois pienenmmät jos en ajautuisi ajttelemaan sitä miten hyvältä hän tuntuu :) ehkä mä en sitten tunnukkaan enään :( nii ja seksi elämä kukoisti silloin kun miehen masennus oli pahimmillaan, sehän täsä kummaa onkin! nyt kun se on helpottamassa niin halut on hukkunut jonnekkin. mitään selitystä mies ei osaa antaa. sit sanoinkin että jos sitten lopetetaan kokonaan ni siihen vastasi että eikä lopeteta! mua niin ahdistaa tää tilanne, kysyin jopa mikä meidän suhteessa on muuttunut vastasi en tiedä!! jos ois kyse siitä että pelkää satuttavansa vauvaa tai muita huolia niin miksi mies ei sanonut että ei vika ole suhteessa? vaan sanoi en tiedä..

mä on vaan niin herkkä tän asian kanssa, ahdistaa ku ajateleekin tilannetta. muuten mies on kyllä ihan superhellä, pitää lähellä, lohduttaa, hieroo yms.

Edelleenkin älä painosta! Ei minunkaan halut kasvaisi jos joku kokoajan vieressä kyselisi onko hänessä jotain vikana kun en halua, mikä hänessä on vikana, onko suhde mennyt huonoksi, onko mulla toinen yms. Rupeisi vaan enemmän ahistamaan asia jos ei tosiaan tiedä mikä on.

Ja jos muuten sun mies on hellä, pitää lähellä, lohduttaa yms. Niin eiköhän ne teot kerro jotain puolestaan hänen tunteista sua kohtaan. Seksiä voi harrastaa tuntemattomankin kanssa, mutta tuollaiset hellyyden osoitukset on asia erikseen. Ja jos hänellä on joku lääkitys menossa, niin siinä voi olla yksi syy asiaan ettei halut ole kohdallaan.

ei se niistä lääkkeistä johdu, sillä on nyt paljon pienempi annostus kuin aiemmin oli. mutta aiemmin oli haluakin enempi. minun itseni haluihin on tasan vaikuttanut vain se että olen joskus nuoruuden suhteessa alkanut ajattelee että jos olisikin jotain parempaa, silloin on halut omaa kumppania kohtaan vähentynyt. ni ja varmaan synnytyksen jälkeen(jos ois ollut mies silloin).

ja sitten jos mä en voi keskustella edes siitä miten tää painaa mun mielä, niin slloin mun puolelta tunnekuilu mieheen kyllä kasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Meillä kanssa mies haluaa huomattavasti vähemmän kun minä. :kieh: Oon jo sitä varotellu tulevaisuuden erektiohäiriöistä kun just oli se tutkimus, että lakkaa toimimasta vehje, jos ei sitä käytä. |O :laugh:

Ihmiset on erilaisia, toiset haluaa toisia enemmän. Ja ei se yöseisokki vaikuta oikeesti mitään eikä oo verrannollinen oikeisiin haluihin. Eiköhän lähes kaikilla miehillä joskus (useinkin) seiso unissaan vaikka ois illallakin harrastanu seksiä.

Tää muutes on totta, ainakin siihen että tulee eturauhasvaivaa jos seksi on kauheen harvinaista.

Yhteistyössä