Mikä tekee arkisesta naisesta kiinnostavan

  • Viestiketjun aloittaja Andere
  • Ensimmäinen viesti
Niin
Tuohon viimeiseen lauseeseesi, kylla voi!

Jos mies vaikuttaa ok.ta, jopa viehattavalta, niin se on ihan kivaa jos huomaa etta alkaa vaikka housuissa pullottaa ja han yrittaa peitella sita. Toinen asia sitten jos kyseinen aija on irvokas, uhkaava, epamiellyttava yms, mutta ns normaalin miehen fyysinen reaktio sinut nahdessaan voi olla ihan imartelevaa, jotenkin suloista :)
Mitä tuo fyysinenreaktio pitää sisällään?

Itse en kyllä muista sellaista tilannetta jossa vieras nainen aiheuttaisi seisokin.
Vaikka päivittäin näenkin avaria kaula-aukkoja, kauniita kasvoja, minihameita, jopa kireitä ja paljastavia housuja, sekä muuta kauneutta.
Tuskin edes alastomuuskaan vaikuttaisi mitenkään.

Kaikki nuo edellämainitut asiat ovat kaunista ja miellyttävää katseltavaa ja siksi ihanaksi muistoiksi ne jääkin.

Oman vaimon näkeminen vaikuttaa sitten hiukan erilailla.
 
Viimeksi muokattu:
Andere
Tuohon viimeiseen lauseeseesi, kylla voi!

Jos mies vaikuttaa ok.ta, jopa viehattavalta, niin se on ihan kivaa jos huomaa etta alkaa vaikka housuissa pullottaa ja han yrittaa peitella sita. Toinen asia sitten jos kyseinen aija on irvokas, uhkaava, epamiellyttava yms, mutta ns normaalin miehen fyysinen reaktio sinut nahdessaan voi olla ihan imartelevaa, jotenkin suloista :)

Juuri noin ajattelinkin, ei siis mitään inhaa tuijotusta eikä riettaita eleitä vaan ehkä mies vähän itsekin yllättyen, että ohhoh, miten se nyt noin pääsi käymään.
Tällaisia tilanteita ei todellakaan tule usein, mutta kun tulee niin se tuntuu mukavalta.
Jollekin tutulle naiselle, jonka kanssa minulla ei ole syvempää kanssakäymistä kuin joskus vähän riehakas sanailu, olen kertonut, että hän saa joillain toimillaan minulla seisomaan ja hän on kokeillutkin sitä. Se on oikeasti hauskaa ja kiihottavaakin mutta sattumanvarainen, suunnittelematon tilanne voi olla vielä paljon mielenkiintoisempi.

Usein puhutaan ja itsekin olen sillä kannalla, että pidättyvä käytös on parasta. Käytännössä olen kuitenkin nähnyt, että on olemassa naisia, jotka haluavat mieheltä myös varsin suorasukaisia otteita. Ehkä rajavyöhyke itsevarmuuden ja hyökkäävyyden välillä on aika kapea
 
Viimeksi muokattu:
se jokin
Minusta tässä yksinkertaisesti on kyse siitä viehättämisestä ja viehättymisestä joka niin luonnollisesti naisen ja miehen välille kuuluu sanottiinpa mitä hyvänsä. Ja kyllä tämä parhaimmillaan pelaa molempiin suuntiin vaikka tavat viehättyä perustuvatkin miehilllä ja naisilla hieman eri asioihin - ehkä? Aihe vaan on niin vääristymille (ja tahallisille väärinymmärtämisille?) herkkää että tuntuu olevan vaikea synnyttää hyvää keskustelua. Tulee helposti oppositiotunnelmat.

Minä pukeudun parhaita puoliani korostavasti koska nautin siitä itse. Jos se kokonaisuutena tai yksityiskohtina jonkun silmää miellyttää niin hienoa. Jos taas joku toinen tykkää kiskoa housunsa pyllyvakoon, niin so what? Hänen asiansa. Ja jos joku sitä katsoo niin...?

Kyllä minäkin huomioin miehen joka silmääni miellyttää vaikka naimisissa olenkin. Minne minä silmäni laittaisin? Tosin naiseudesta vai ihmistyypistäkö johtuva ero lie etten saa sellaisia "kicksejä" kuin aloittaja, en jää tuijottelemaan yksityiskohtia tai seuraile tai kiihotu. Se on enemmän sellainen kokonaisvaltainen vilkaisu:)
Emme mieheni kanssa koe kumpikaan asemaamme uhatuksi jos toinen tykkää jonkun ulkonäöstä. Sentään yli 20 vuotta jo oltu yhdessä. Niin että katsellaan vaan, eikä laiteta lappuja silmille!

Joissakin ihmisissä on vain se jokin, niin et pukeutumisella tai muulla ei ole mitään väliä.
Tämä ihminen vaan säteilee ja vetää magneetin lailla puoleensa,
hänellä on luontaisesti pilkettä silmäkulmassa.
 
Viimeksi muokattu:
Arkinen 51
Tuohon viimeiseen lauseeseesi, kylla voi!

Jos mies vaikuttaa ok.ta, jopa viehattavalta, niin se on ihan kivaa jos huomaa etta alkaa vaikka housuissa pullottaa ja han yrittaa peitella sita. Toinen asia sitten jos kyseinen aija on irvokas, uhkaava, epamiellyttava yms, mutta ns normaalin miehen fyysinen reaktio sinut nahdessaan voi olla ihan imartelevaa, jotenkin suloista :)

Töissä humasin kun kumarruin nuori kaveri katso mun rintoja, kiihottu että näky. En ajatellut että nuori katselisi silläsilmällä. Tuli luokseni illaalla viiniä nauttimaan. On kiva että tavallinen eukko vielä kelpaa nuoremmallekin, imartelevaa ja ihanaa. Ilmeisesti tykkää kun käy niin usein vaikka on nuori.
 
Viimeksi muokattu:
bu bum bu bum
Minulla oli treffit työasioissa erään miehen kanssa viimeviikolla. Emme olleet tavanneet aikaisemmin. Kun ilmestyin paikalle, niin mieheltä meni täysin konseptit sekaisin. Katseli kokovartalo katseella, ei meinannut saada sanaa suustaan. Olin itsekkin häkeltynyt vastaanotosta, mutta pidin pokkani ja heittäydyin erittäin asialliseksi. Heittäydyn aina vastaavassa tilanteessa asialliseksi. Kun menimme sisätiloihin, niin tunsin katseen selässäni (takapuolessani)koko ajan. Hississä, lähellä miestä, oli sähköinen tunnelma. Mies oli todellinen adonis, pitkä, komea, treenattu ja alle kolmekymppinen. Mutta, mutta, minä olen lähes 50, pitkä, kurvikas mutta treenattu, pitkät vaaleat hiukset. Kun olimme saaneet bisnekset hoidettua, niin huomasimme jutustellessa, että meillä oli tosi paljon yhteistä. Ja aivan mieletön vetovoima toisiamme kohtaan, jalkoja heikottaa jo muistellessa miehen katsetta. Ikäero tekee mielestäni mahdottomaksi muun, kuin hyvät muistot tapahtumasta.
 
neiti....
Taisin kirjoittaa ihan aluksi vähän provosoivasti, pahoitteluni niille joille pullaa meni väärään kurkkuun. Nykyään ajelen melko harvoin camel toe autossamme pitkin poikin mantereita kyseisiä ilmiöitä bongaten ja alan miesten kanssa ylävitosia viskoen. Suhtaudun huvittaviin asioihin huvittuneesti mutten kerro mille nyt nauran.

Joku oli tajunnut pointin, kiitos hänelle. Tiedän itsekin joitain henkilöitä, joiden pelkkä nauru, jokin muoto tai kaari, kädet, laihuus tai pyöreys, ihan mikä yksityiskohta tahansa voi tehdä kiinnostavaksi. Nämä voivat olla synnynnäisiä piirteitä ja sitten tulevat päälle ne ominaisuudet joilla ihminen pyrkii vaikuttamaan toisiin, niitä myös haen.

Tästä esimerkkinä pienikokoinen, viimeisillään raskaana oleva, minulle täysin vieras nuori nainen suihkussa alasti vieressäni, hän peseytyi hyvin perusteelisesti eikä minullakaan ollut kiirettä uimaan. Mutta tämä ei ehkä ole enää arkista kiinnostavuutta, sattui vain tapahtumaan arkipäivänä. Siitä ja eräästä ylläkirjoitetusta tulikin mieleeni, että voiko nainen ottaa vieraan miehen fyysisen reaktion missään tilanteessa kohteliaisuutena vai onko se yhä useimmille merkki niljakkaasta peikkomaisuudesta.
Jos mies on vieras tai vaikka tuttukin mutta suhde on asiallinen eikä mitään kiinnostusta tai ihastumista ole hänen suuntaan tapahtunut, se ON iljettävää.
 
Viimeksi muokattu:
ruby
Minulla oli treffit työasioissa erään miehen kanssa viimeviikolla. Emme olleet tavanneet aikaisemmin. Kun ilmestyin paikalle, niin mieheltä meni täysin konseptit sekaisin. Katseli kokovartalo katseella, ei meinannut saada sanaa suustaan. Olin itsekkin häkeltynyt vastaanotosta, mutta pidin pokkani ja heittäydyin erittäin asialliseksi. Heittäydyn aina vastaavassa tilanteessa asialliseksi. Kun menimme sisätiloihin, niin tunsin katseen selässäni (takapuolessani)koko ajan. Hississä, lähellä miestä, oli sähköinen tunnelma. Mies oli todellinen adonis, pitkä, komea, treenattu ja alle kolmekymppinen. Mutta, mutta, minä olen lähes 50, pitkä, kurvikas mutta treenattu, pitkät vaaleat hiukset. Kun olimme saaneet bisnekset hoidettua, niin huomasimme jutustellessa, että meillä oli tosi paljon yhteistä. Ja aivan mieletön vetovoima toisiamme kohtaan, jalkoja heikottaa jo muistellessa miehen katsetta. Ikäero tekee mielestäni mahdottomaksi muun, kuin hyvät muistot tapahtumasta.

Ihana tarina... Jos ainut syy "suhteen" alkamattomuuteen on ikaero, anna menna vain! Erityisesti jos mies selvasti hsinua, miksi antaisi itse asian haitata?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En tiedä miksi jotkut tekevät noin. Vai ehkä ihminen on lihonut niin paljon että ei mahdu enää vanhoihin vaatteisiinsa, eikä ehkä halua uskoa sitä. Mutta sanon että tietysti miehet tuollaisen huomaa, kyllähän me naisetkin huomataan housujen päältä jos jollain miehellä seisoo julkisella paikalla. Onhan sekin näin naisen silmissä hetken kiihottava näky vaikka sen jälkeen tuleekin käännettyä katse nolona pois.
 
vierailija
Ajankohta, jos on ladattu juttu housussa, kiinnosta seksuaalisesti katsella muita ja silloin huomaa tottakai provokaatisesti esillä olevat.

Aina, ei kiinnosta muut naiset. Miten nainen saa tämän aikaiseksi?
 
vierailija
Eikö tämä ollut ap ns arkiseen naiseen liittyvä?

Jos nainen esiintyy niin että ei mua varmaan kukaan halua, eikä kukaan varmaan tykkää. Niin silloin ei ole helppo löytää matchia.

Ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystä Jos Kun nainen on lähestyttävä.
 

Yhteistyössä