mikä teillä on uskovia ja lestoja vastaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
sama täällä ei mitään heitä vastaan ole kunhan eivät tyrkytä uskonasioita mulle koska en välitä niistä nyt tällä hetkellä, jos tunnen että oon kypsä jota tuskin koskaan olen niin kypsä että jaksaisin uskonasioista kiinnostua niin sitte vois joku höpöttää niistä muttei sitä ennen
 
vieras
kaikki! Ovat edessäpäin niin harrasta uskovaista, selän käännettyä vie vaikka miehesi. Jumala antaa kaiken anteeksi kun vaan muista rukoilla ja antaa Jumalan johdattaa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikki! Ovat edessäpäin niin harrasta uskovaista, selän käännettyä vie vaikka miehesi. Jumala antaa kaiken anteeksi kun vaan muista rukoilla ja antaa Jumalan johdattaa!

Onko miehet siis aivan täysin vietävissä? :xmas:
EI tietenkään!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
ne on ihan samanlaisia ihmisiä kuin kaikki muutkin. :)
Tekisi mieli sanoa ettei mitään, mutta olen kyllä itse niin ennakkoasenteinen ja rajoittunut, että puolustusmekanismit (ja karvat) heti pystyssä, jos joku erikseen ilmoittaa olevansa uskova tai lesta. Tosi iso osa kavereista kuuluu kirkkoon jne. Sorry. Ahdasmielinen minä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikki! Ovat edessäpäin niin harrasta uskovaista, selän käännettyä vie vaikka miehesi. Jumala antaa kaiken anteeksi kun vaan muista rukoilla ja antaa Jumalan johdattaa!

Onko miehet siis aivan täysin vietävissä? :xmas:
EI tietenkään!
Anteeksi, aivan ymmärsin tästä viestistä, että be wared, uskovainen tulee ja vie miehesi.... :xmas:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikki! Ovat edessäpäin niin harrasta uskovaista, selän käännettyä vie vaikka miehesi. Jumala antaa kaiken anteeksi kun vaan muista rukoilla ja antaa Jumalan johdattaa!

Onko miehet siis aivan täysin vietävissä? :xmas:
EI tietenkään!
Anteeksi, aivan ymmärsin tästä viestistä, että be wared, uskovainen tulee ja vie miehesi.... :xmas:
Ehei!
Tarkoitin, että kuka tahansa voi rakastua vaikka varattuun/varattu voi rakastua. Mutta uskovaisilla kun tuntuu tuo moraali olevan yli-ihmisen tasolla, ja kuitenkin ovat valmiita rikkomaan avioliiton....

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jumala antaa kaiken anteeksi kun vaan muista rukoilla ja antaa Jumalan johdattaa!
tätä peesailen, nimim. kokemusta on
Mitä anteeksiannettavaa jumalalla olisi/on? Ihmettelee hän?
niin ne uskovaiset kuvittelee että saa tehdä mitä vain, kyllä jumala armahtaa
tätä juuri tarkoitin
 

Yhteistyössä