V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ent.isintyttö;28853703:ei kai se ero ihan aikuisista riippumatta tule. Kyllä siinä on kaksi tai vähintään yksi syyllinen aina. Inhottavalta kuulostaa, että aikuisten oma elämä on erolla saatu järjestettyä heitä miellyttäväksi, mutta lapsi kokee ikävää joka ikinen viikko elämässään.
Minusta oli ihan hyvä, että näin isiä vain joka toinen vkonloppu, itsehän hän oli minut päättänyt hylätä, kun ei pitänyt perhettä tärkeimpänä. Elämässäni kuitenkin oli selvyys siitä mitä on tapahtunut, eikä sitä yritetty peitellä. Aina olin isin tyttö silti. Äitini sai sitten kokea todellista rakkautta kiukutteluineen päivineen.
Voin vain kuvitella miten lapsen sydän käsittelee noita asioita, kun hänelle vakuutetaan äidin ja isän laittavan hänet ensisijalle ja rakastavan häntä juuri eniten ja hajottavat perheen?!? Avioero on aina tuhoisa lapselle, mitä pienempi lapsi sen pahemmat (syvällisemmät) seuraukset. Nykyään puhutaan vain hyvinhoidetuista avioeroista ja se puhe on vain aikuisia varten, heidän mieltänsä parantamaan. Ei lapsi siitä mitään loppujen lopuksi hyödy.
Alkuperäinen kirjoittaja tosielämää;28853642:Sunnuntaina on vaihto. Lapsi mulla nyt tän viikon. Perjantaina hoidon jälkeen minä vien lapsen äidilleni että saan pitkän työviikon jälkeen omaa aikaa. Lauantaina vietämme lapsen kanssa muutaman tunnin yhdessä. Sitten on yleensä bileitä ja lapsi äidille tai muuhun hoitoon. Sunnuntaina menee sitten isällensä. Isänsä tekee pitkää päivää joten lapsi hoidossa 7-17. Isäviikolla viettää viikonloput sen puolen mumman ja ukin kanssa tai papan ja mummon luona että näkisi heitäkin joskus.