Mikä teidän mielestä tässä päivässä on hyvää? =)

  • Viestiketjun aloittaja "akka"
  • Ensimmäinen viesti
"akka"
Voin aloittaa.
Ihanaa kun ilma on viilentynyt ja tappohelteet takana.
Mulla on tänään vapaapäivä ja muuttohommelit alkaa olla hyvällä mallilla, enää oma makkari raivaamatta.
 
joop.
Ehdottomasti aamu.Yövuoron jälkeen muksut aamupalan kautta kouluun, kiipesin vintille ukkokullan viereen unille, kuuntelin hetken ukon tuhinaa, sateen ropinaa ja nukahdin.
 
No se että
heräs tänään rauhallisesti hiljalleen ah hiljasuudessa herääminen on parasta :) ja se että tyttö o niin herttanen et siivoo kaikki roskat mitä näkee kröhm tässä pieni ongelma kun kaikki maassa oelvat tumpitkin haluu kerätä roskikseen enkä kehtaa sit sano oet jättää ne roskat keräämäti.
tänään illemalla pari sauna bissee itekseen ja penthousista taivaan kaikkeuden tiirailua yah.
 
Tilatut vaatteet tuli, oon kotona ja saa levätä ja vaan löhöillä.
Ruokaa on valmiina. Viilentynyt ilma. :)
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Swlvis että laps pääsee jatkamaan tarhassa enkä oo sit enää niin riippuvainen sen isästä, ilma on ihanan viileä ja sai kaivella villasukat ja neulepuserot käyttöön, aamulla oli mielettömän ihana taivas sateenkaarineen, lapselle maistuu taas lämmin ruoka kun ei oo hellettä, kissat on kilttejä ja ihania.


Ei oo kyl mitään valittamista!
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
"aaaa"
Mies pääsi sairaalasta kotiin ja kävelee jo omin jaloin. Muuten ei kyllä sitte ookkaan mikään sujunu. lapset ollu ku seinästä revittyjä. Ja itellä stressi tuon miehen takia.
 
Nohh
Olen lomalla ja mökillä, ja heti aamusta hain leipomosta tuoretta leipää ja pullaa. Parasta on myös se, että rantasauna lämpenee parhaillaan, ja saunomisen jälkeen grillataan ribsejä. Mukava päivä ollut!
 

Yhteistyössä