mikä teema synttäri kakkuun ym hellokitty,prinsessa nalle käytetty? 4vlle:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysy siltä lapselta. Minä tein eilen 3v pojalle barbapapa kakun. Ja mitä se haittaa jos vaikka prinsessa kakku on monena vuonna. Ei siitä oo pakko samanlaista tehdä.
Mutta meillä siis lapsi saa päättää teeman.

Miksi nykyään pitää kakuissa (ja koko synttäreissä ) olla joku TEEMA??
Eikö vaan voi olla herkullinen täytekakku ihan "normi"koristeilla ilman jotain sarjakuva tms. hahmoa...?

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Eikö vaan voi olla herkullinen täytekakku ihan "normi"koristeilla ilman jotain sarjakuva tms. hahmoa...?

meillä ollu kaikki lasten synttärit teemajuhlia. ite olisin halunnu teemajuhlia lapsena eikä mulla niitä koskaan ollut ja nyt tykkään järjestää niitä lapsille. seuraava teemaan jo mietitään kun tyttö täyttää kesällä 3v :D on kaikki synttärit vähä erilaisia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

meillä ollu kaikki lasten synttärit teemajuhlia. ite olisin halunnu teemajuhlia lapsena eikä mulla niitä koskaan ollut ja nyt tykkään järjestää niitä lapsille. seuraava teemaan jo mietitään kun tyttö täyttää kesällä 3v :D on kaikki synttärit vähä erilaisia

Mäkin tykkään teeman ympärille rakentaa muksujen synttärit. =)

No meillä se on yleensä niin että kakku on jonkun teeman mukainen. Loput tarjottavista ym sit ihan normi tarjottavia. Ohjelmaa en keksi vaan saavat ite leikkiä mitä haluavat ym. Mutta asutaankin todella keskellä maaseutua.

Yhteistyössä