mikä tätä porukkaa vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja bella-mariia
  • Ensimmäinen viesti
bella-mariia
Mulla ollut tässä pidempi väli etten palstaillu lainkaan. Nyt useampana iltana taas pitkästä aikaa palstaillut ja täällä tuntuu olevan kovin kärkkäitä harmaita, jotka kaivaa kaivamalla verta nenästään. Rupeaa haastamaan riitä mitä ihmeellisimmistä asioista :eek:

Onks moni ollu puuttees niin pitkään, ett pitää vit*lla täällä vai eikö vaan ole muistanu käydä pask*lla, ett pipoo on ruvennu pahasti kiristää....

Pipo täynnä pjaskaa ja v***a kiristää.
Lisää noihin harmaisiin vielä jokunen musta lisäksi. On alkeellisimmatkin käytöstavat monelta hukassa. Mitenkähän tasapainoisia ja hyväkäytöksisiä lapsia nekin mammat osaavat kasvattaa?

EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Huomiotahan täältä haetaan.
Kyllä minä huomioni haen ihan muualta =)
Mikä sinusta sitten palstalle kirjoittelun perimmäinen syy on? :)
Olen luullut olevani täällä leppoisan ajatustenvaihdon ja rupattelun merkeissä. En todellakaan minkään huomion hakemisessa. En tietääkseni hae huomiota myöskään kaffepöytäkeskusteluissa tosielämässä.

Olen luullut olevani täällä leppoisan ajatustenvaihdon ja rupattelun merkeissä. En todellakaan minkään huomion hakemisessa. En tietääkseni hae huomiota myöskään kaffepöytäkeskusteluissa tosielämässä.
Minusta vain jokainen haluaa hetken huomiota sille omalle asialleen. Vaikeaa on myös ajatustenvaihto, jos kukaan ei huomaa tai huomioi.

Itse pohjaan tämän tosin vain omiin kokemuksiini. Teen välillä itsekin aloituksia (harvemmin tosin), ja petyn kyllä, jos kukaan ei ole huomannut/huomioinut asiaani.

EJK
Minusta vain jokainen haluaa hetken huomiota sille omalle asialleen. Vaikeaa on myös ajatustenvaihto, jos kukaan ei huomaa tai huomioi.

Itse pohjaan tämän tosin vain omiin kokemuksiini. Teen välillä itsekin aloituksia (harvemmin tosin), ja petyn kyllä, jos kukaan ei ole huomannut/huomioinut asiaani.
Minusta ei. En osaa myöskään pettyä, jos minulle ei vastata. Ehkä juuri siksi en petykään, kun en hae tietoisesti huomiota. Petyn kyllä tosielämässä, jos en mieheltäni saa huomiota silloin, kun sitä haluan :D

Minusta ei. En osaa myöskään pettyä, jos minulle ei vastata. Ehkä juuri siksi en petykään, kun en hae tietoisesti huomiota. Petyn kyllä tosielämässä, jos en mieheltäni saa huomiota silloin, kun sitä haluan :D
Ok, ei se mitään - olemme eri linjoilla ja se sopii =)

Mitenhän on muiden palstalaisten laita? :D

Yhteistyössä