-_______-
Oon niin kyllästynyt, kun kaikilla työpaikoilla on vaatimuksena aina alan kokemusta monta vuotta. Ikinä ei nuoria haluta ottaa töihin ja opettaa asioita niille ! Aina halutaan vaan niitä, joilla on kaikenmaailman tutkinnot ko. alalta ja ainakin työkokemusta.
Mihin tääkin kansa on menossa, kun nuoret on meidän tulevaisuus ja ei saa jalkaa oven väliin edes, kun mikään työpaikka ei anna resursseja opiskella ja tulla alan ammattilaiseksi.
Aina hylätään haastattelussa ammattikoulusta valmistuneet tai ei oteta töihin, koska aika on rahaa.
Jokainen voikin sit ihmetellä, et mitä ne nuorisotyöttömyysluvut on ja miksi.
Minäkin olen pienen lapsen äiti ja ei mulla todellakaan ole aikaa eikä tippaakaan kiinnostusta lähteä yliopistoon tai ammattikorkeaan !
Ei kiesus....
Mihin tääkin kansa on menossa, kun nuoret on meidän tulevaisuus ja ei saa jalkaa oven väliin edes, kun mikään työpaikka ei anna resursseja opiskella ja tulla alan ammattilaiseksi.
Aina hylätään haastattelussa ammattikoulusta valmistuneet tai ei oteta töihin, koska aika on rahaa.
Jokainen voikin sit ihmetellä, et mitä ne nuorisotyöttömyysluvut on ja miksi.
Minäkin olen pienen lapsen äiti ja ei mulla todellakaan ole aikaa eikä tippaakaan kiinnostusta lähteä yliopistoon tai ammattikorkeaan !
Ei kiesus....