Mikä sinusta tulee isona?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mulla on kyllä ystäviä ja harrastuksia laidasta laitaan. joten vastapainoa on. olen tykännyt nykyisestä työstä, valtavasti. mutta pomo vaihtui. ja se taas vaatii mahdottomuuksia. kuten yleensäkin tällä alalla vaaditaan. ihan sama vaikka olet ollut kuinka hyvä, niin heti, jos ei mene nappiin käydään kimppuun. itkukurkussa teen työtä ja yritän leikkiä iloista, vaikka masennus nostaa hurjasti nyt päätään. taidan jäädä sairaslomalle ja miettiä että sanonko itseni irti vai mitä teen.
Mikään ei ole ikävämpää kuin näyttämisenhaluinen pikkupomo, joka pelaa ainoastaan yrityksen pussiin ja unohtaa velvollisuutensa työntekijälle. Usein kyllä käy niin, että kun pomo vaihtuu, osa työntekijöistä vaihtuu. Jos sul ei ole pitkä aika eläkkeeseen, ehkä kestät, jos on, voithan katsella uusia paikkoja ja laittaa kyselyä.
 
Mikään ei ole ikävämpää kuin näyttämisenhaluinen pikkupomo, joka pelaa ainoastaan yrityksen pussiin ja unohtaa velvollisuutensa työntekijälle. Usein kyllä käy niin, että kun pomo vaihtuu, osa työntekijöistä vaihtuu. Jos sul ei ole pitkä aika eläkkeeseen, ehkä kestät, jos on, voithan katsella uusia paikkoja ja laittaa kyselyä.
onhan minulla vielä viitisen vuotta. taidanpa katsella hiljaisuudessa ja kysellä paikkoja ja lähteä lätkimään
 
vierailija
onhan minulla vielä viitisen vuotta. taidanpa katsella hiljaisuudessa ja kysellä paikkoja ja lähteä lätkimään
Tsemppiä. Viisi vuotta on pitkä aika työskentelyyn! Nykyisin suurin osa työpaikoista on nk. piilotyöpaikkoja. Eli niitä ei ole jaossa julkisesti. CV ja hakemus on hyvä päivittää, jotta sen voi sitten laittaa nopeasti menemään. Hakemus tietenkin on aina yrityskohtainen, mutta senkin rungon voi tehdä valmiiksi. LinkenDinin tai muu vastaava profiili voi olla hyvä, jos teidän alalla työnantajat niitä käyttää. Sinne ei tietenkään tarvi laittaa, että haet työpaikkaa ;) Kopioit vain röyhkeästi mallia muilta, millaisia profiileita siellä on.
 
vierailija
Luin jostain, että nykyään poistokirjoista tehdään rakennusmateriaalia.
Tätä jutusta oli kyse:
Finlandia-palkittua teosta jäi kerrostalon kokoinen kasa myymättä – kirjailija jakaa kirjojaan nyt ilmaiseksi kadulla
Kirjailija Juha Hurme hankki pakettiautollisen omia ylijääneitä kirjojaan jakaakseen niitä kaikille halukkaille. Loput noin 25 000 kirjaa murskataan ja niistä tehdään rakennusmateriaalia.
 

Yhteistyössä