Mikä sinusta tulee isona?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hevostenhoitaja tai kasvatustieteen tohtori.

Toisesta ei saa rahaa ellei oo oma lafka ja pidä tunteja.
Toiseen liian pitkä matka, tällä hetkellä ei resursseja ees maisteriks asti.
Mutta, jos voitan lotossa niin musta tulee tohtoriseukko.❤

Lotossa voittamalla voisin vain opiskella ja kerkeisin viiä lapsia reeneihin ja peleihin.🙂
 
vierailija
Haaveammattini oli arkeologi. Valitettavasti se ei pölyallergian vuoksi ollut mahdollista :D Oli pakko hankkia sisäsiisti ammatti. Niinpä minusta tulikin opettaja ja hyvin niissäkin töissä viihtynyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
taksikuskiksi haaveilin pienempänä alkavani. ja sanoin etten ikinä maanviljeliäksi, niin vaan olin yli 30 vuotta. nyt sitten mietin että mille alkaisin. tämä työ mitä teen on aika hermoille käyvää hommaa. joten jotain pitäis keksiä, ikää on vaan jo niin paljon, että työpaikat alkaa olla kiven alla
 
9MM
Minun unelmani oli lentoemäntä ja pyrin koulutukseen mutta minua ei huolittu ja syy silloin oli että olin 5 cm liian pitkä kabiinityösketelyyn. Turvallisuustekijä pituus max 175cm.
taksikuskiksi haaveilin pienempänä alkavani. ja sanoin etten ikinä maanviljeliäksi, niin vaan olin yli 30 vuotta. nyt sitten mietin että mille alkaisin. tämä työ mitä teen on aika hermoille käyvää hommaa. joten jotain pitäis keksiä, ikää on vaan jo niin paljon, että työpaikat alkaa olla kiven alla
Entäs, jos tekisit sen työpaikan itse itsellesi?
Alaisit jonkin sorttiseksi yrittäjäksi.
 
vierailija
Kouluajoilta jokainen varmaan muistaa luokkakavereita, jotka tiesivät jo ala-asteella mikä heistä tulee aikuisena ja tuli myös. Sävelet oli selvät ja tavoitteet asetettu tulevaisuuteen.
Valitettavasti harva meistä muista tiesi ja elämä kuljetti, sattuma, johdatus... lopulta siihen mitä sitten teimmekään työksemme.
Taaksepäin kun katsoo omia opiskeluja ja töitä voi huomata että jonkinlainen punainen lanka yhdistää kaikkea mitä on tehnyt vaikkei sitä silloin nuorempana tajunnut.
 
vierailija
yrittäjyyttä on takana yli 30 vuotta, ei kiitos enää
Työkkäri järjestää urapolkuja ja koulutuspolkuja ja muita. Sieltä vois saada vinkkejä?
Tai voitko yrittää vaikuttaa työhösi, tehdä siitä jollain tapaa mielkkäämpää? Jos työhön itsessään ei voi vaikuttaa, ehkä työoloihin tms. Tai voi sekin auttaa, jos työn vastapaino on oikein hyvä, eli sisältöä arkeen?
 
Työkkäri järjestää urapolkuja ja koulutuspolkuja ja muita. Sieltä vois saada vinkkejä?
Tai voitko yrittää vaikuttaa työhösi, tehdä siitä jollain tapaa mielkkäämpää? Jos työhön itsessään ei voi vaikuttaa, ehkä työoloihin tms. Tai voi sekin auttaa, jos työn vastapaino on oikein hyvä, eli sisältöä arkeen?
mulla on kyllä ystäviä ja harrastuksia laidasta laitaan. joten vastapainoa on. olen tykännyt nykyisestä työstä, valtavasti. mutta pomo vaihtui. ja se taas vaatii mahdottomuuksia. kuten yleensäkin tällä alalla vaaditaan. ihan sama vaikka olet ollut kuinka hyvä, niin heti, jos ei mene nappiin käydään kimppuun. itkukurkussa teen työtä ja yritän leikkiä iloista, vaikka masennus nostaa hurjasti nyt päätään. taidan jäädä sairaslomalle ja miettiä että sanonko itseni irti vai mitä teen.
 

Yhteistyössä