Mikä siinä persereiässä kiihottaa???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Asiallinen kommentti naisena olisi esim, että

"Mikäs vika mun silkinpehmeässä pimperossa on? Arvostat siis haisevaa paskarööriä enemmän "
:D pahasuisena naisena voisin sanoa saman, jos pyytäisi joskus suuseksiä.
En ole kokeillut peppuseksiä, mutta käsittääkseni nainen voi myös nauttia siitä ja saada orgasmin.
Onko tässä kysymys loppujenlopuksi ajatuksesta, että mies on ottava osapuoli ja naisen tulee olla se siveellisyydenvartija.. Saako nainen nauttia esim peppuseksistä ollenkaan..
 
pahasuisena naisena voisin sanoa saman, jos pyytäisi joskus suuseksiä.
En ole kokeillut peppuseksiä, mutta käsittääkseni nainen voi myös nauttia siitä ja saada orgasmin.
Onko tässä kysymys loppujenlopuksi ajatuksesta, että mies on ottava osapuoli ja naisen tulee olla se siveellisyydenvartija.. Saako nainen nauttia esim peppuseksistä ollenkaan..
Höpöhöpö, suuseksi on ihan eri juttu. Ajatteles nyt normielämää, ei persiiseen tungeta mitään sinne kuulumatonta. Suuhun laitetaan sitä mistä tykätään, nainen oli se aktiivinen, joka vei meitsin suupoikuudenkin :love:

En ole mitään kieltämässä, rassatkaa haisevaa p:poop:skaa jos se kerran on niin mukavaa
 
vierailija
Höpöhöpö, suuseksi on ihan eri juttu. Ajatteles nyt normielämää, ei persiiseen tungeta mitään sinne kuulumatonta. Suuhun laitetaan sitä mistä tykätään, nainen oli se aktiivinen, joka vei meitsin suupoikuudenkin

En ole mitään kieltämässä, rassatkaa haisevaa pskaa jos se kerran on niin mukavaa
Saat sä kiellelläkkin, jos tahdot, ei kai sun kiellot tai annot silleen tähän keskusteluun vaikuta.
Mutta en mä ymmärrä, että miksi on hyväksyttyä harrastaa suuseksiä mutta ei peppuseksiä. Likaisuuden kannaltahan peppu on puhtaampi kuin suu. Eikä se pissan pureskelu nyt paremmalta kuulosta. Miksei vaan saa tehdä, mistä tykkää.. mut en vieläkään ymmärtänyt sitä halventavuutta. Miksi peppuseksi olisi esimerkiksi halventavampaa kuin suuseksi? Peppuseksissä voi päästä orgasmiinkin asti, kun suuseksi on "nautinnon antamista toiselle".
Itse muuten en ole harrastanut peppuseksiä, kyselen ihan vain uteliaisuuttani näistä asenteista, että miksi. Taitaa olla joku kyselyikä päällä.
 
vierailija
Saat sä kiellelläkkin, jos tahdot, ei kai sun kiellot tai annot silleen tähän keskusteluun vaikuta.
Mutta en mä ymmärrä, että miksi on hyväksyttyä harrastaa suuseksiä mutta ei peppuseksiä. Likaisuuden kannaltahan peppu on puhtaampi kuin suu. Eikä se pissan pureskelu nyt paremmalta kuulosta. Miksei vaan saa tehdä, mistä tykkää.. mut en vieläkään ymmärtänyt sitä halventavuutta. Miksi peppuseksi olisi esimerkiksi halventavampaa kuin suuseksi? Peppuseksissä voi päästä orgasmiinkin asti, kun suuseksi on "nautinnon antamista toiselle".
Itse muuten en ole harrastanut peppuseksiä, kyselen ihan vain uteliaisuuttani näistä asenteista, että miksi. Taitaa olla joku kyselyikä päällä.
Perspano on tavallaan sama kuin raiskaus!
 
Tositarina, ei ole montaa vuotta sitten kun tuttu mies osti digimittarin elohopeaisen tilalle. Oli kolme mittauspaikkaa ohjeissa, ja tässä järjestyksessä: "kainalo, peräreikä ja suu"

Kaveri sanoi, että mittasi kaikista, ja kyllä se maistui vähän oudolta...

Aloin nauramaan, ja hän toisti totisella naamalla saman. Tajusin että ei juma, se teki sen tosiaan o_O

No sillä on narsismin lisäksi autismiakin pikkaisen liikaa... :LOL:
Kun lukee noita sun tekstejä niin jotenkin ei yllättänyt yhtään että kyse oli sun tutusta.:D
 
  • Surullinen
Reactions: Latimeria
Kun lukee noita sun tekstejä niin jotenkin ei yllättänyt yhtään että kyse oli sun tutusta.
Pitää vähän tarkentaa, katsos kun tuttuja tulee eri tavoilla ihmissuhteisiin. Eräs menestyvä firma laajensi toimialaa, ja meidät palkattiin samoihin aikoihin eri puolille Suomea. Kokouksissa nähtiin satunnaisesti.

Hän lähti sieltä, ja toisenkin kerran vaihdettuaan taloa soitti meitsille tj:n valtuuttamana headhunterina. Olivat pitkään etsineet pätevää ja kielitaitoista henkilöä vastaavaan tehtävään, kuin missä itse oli, mutta toiselle alueelle. Minulla oli ihan hyvät oltavat ja olin tyytyväinen. Taisi mennä 1,5 v niin palasi uudestaan asiaan. No tuli niin hyvä tarjous, että otin homman vastaan :cool:

Tuli aika taas vaihtaa hommia, niin lähdettyäni sieltä en halunnut pitää häneen mitään yhteyttä hieman hankalan ja itsekeskeisen luonteensa takia, vaikka hän yritti.

Oli ns "väkisintuttu", ei mikään ystävä siis. Ymmärrät varmaan nyt mitä ajan takaa? :unsure:
 
Saat sä kiellelläkkin, jos tahdot, ei kai sun kiellot tai annot silleen tähän keskusteluun vaikuta.
Mutta en mä ymmärrä, että miksi on hyväksyttyä harrastaa suuseksiä mutta ei peppuseksiä. Likaisuuden kannaltahan peppu on puhtaampi kuin suu. Eikä se pissan pureskelu nyt paremmalta kuulosta. Miksei vaan saa tehdä, mistä tykkää.. mut en vieläkään ymmärtänyt sitä halventavuutta. Miksi peppuseksi olisi esimerkiksi halventavampaa kuin suuseksi? Peppuseksissä voi päästä orgasmiinkin asti, kun suuseksi on "nautinnon antamista toiselle".
Itse muuten en ole harrastanut peppuseksiä, kyselen ihan vain uteliaisuuttani näistä asenteista, että miksi. Taitaa olla joku kyselyikä päällä.
No huoh taas, entekstyperä kommentti jo alkuunsa. Sanoin selvästi etten kiellä, niin älä ala laittaan sanoja mun suuhun.

Toiset hyväksyy rööripanot, toiset ei. Rassatkaa vapaasti, minusta se nyt vaan on oksettavaa rassata puh.., eikun likaista pa-sk-aa :eek:Just kirjoitin että suuhun nyt laitetaan jatkuvasti jotain ihan normaalisti, pe-rsiis-een ei mitään. Sieltä vaan luonnonmukaisesti tulee tavaraa ULOS! Ja mieti nyt vähän, h-ep-in kun pesee niin siinä ei ole YHTÄÄN ku-st-a
 
vierailija
Saat sä kiellelläkkin, jos tahdot, ei kai sun kiellot tai annot silleen tähän keskusteluun vaikuta.
Mutta en mä ymmärrä, että miksi on hyväksyttyä harrastaa suuseksiä mutta ei peppuseksiä. Likaisuuden kannaltahan peppu on puhtaampi kuin suu. Eikä se pissan pureskelu nyt paremmalta kuulosta. Miksei vaan saa tehdä, mistä tykkää.. mut en vieläkään ymmärtänyt sitä halventavuutta. Miksi peppuseksi olisi esimerkiksi halventavampaa kuin suuseksi? Peppuseksissä voi päästä orgasmiinkin asti, kun suuseksi on "nautinnon antamista toiselle".
Itse muuten en ole harrastanut peppuseksiä, kyselen ihan vain uteliaisuuttani näistä asenteista, että miksi. Taitaa olla joku kyselyikä päällä.
Perse ei todellakaan ole puhtaampi kuin suu. terveen suun normaalifloora ei aiheuta infektioita, sen sijaan peräsuolen bakteerit päästessään väärään paikkaan on suuri infektioriski.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
No huoh taas, entekstyperä kommentti jo alkuunsa. Sanoin selvästi etten kiellä, niin älä ala laittaan sanoja mun suuhun.

Toiset hyväksyy rööripanot, toiset ei. Rassatkaa vapaasti, minusta se nyt vaan on oksettavaa rassata puh.., eikun likaista pa-sk-aa Just kirjoitin että suuhun nyt laitetaan jatkuvasti jotain ihan normaalisti, pe-rsiis-een ei mitään. Sieltä vaan luonnonmukaisesti tulee tavaraa ULOS! Ja mieti nyt vähän, h-ep-in kun pesee niin siinä ei ole YHTÄÄN ku-st-a
Ehkä typerä, minusta hauskaa kielellä leikkimistä. Äläkä nyt pelihousujasi revi. Kukaan ei ole pakottamassa ketään yhtään mihinkään.
Eikä tuo sun "argumentti" ole oikeasti pätevä. Ei suuhun kuulu muuta kuin ruokaa ja vettä. Ei sinne "kuulu" kikkulit, pimpat yhtään sen enempää kuin hellat, tiskirätit tai mitkään muutkaan, mitkä ei sinne kuulu. Se vaan nyt on fakta.
 
Ehkä typerä, minusta hauskaa kielellä leikkimistä. Äläkä nyt pelihousujasi revi. Kukaan ei ole pakottamassa ketään yhtään mihinkään.
Eikä tuo sun "argumentti" ole oikeasti pätevä. Ei suuhun kuulu muuta kuin ruokaa ja vettä. Ei sinne "kuulu" kikkulit, pimpat yhtään sen enempää kuin hellat, tiskirätit tai mitkään muutkaan, mitkä ei sinne kuulu. Se vaan nyt on fakta.
Seli-seli, jäit kiinni typerästä tekstistäsi housut kintuissa :LOL: Äläkä yritä esittää fiksua latelemalla itsestäänselvyyksiä aikuisille ihmisille! :sleep:

Kaikki "kuuluu" suuhun ja ahterirööriin sen naisen mielestä, jos se kerran on sitä mieltä. Vapaa maailma, juu sii :coffee:
 
vierailija
Seli-seli, jäit kiinni typerästä tekstistäsi housut kintuissa Äläkä yritä esittää fiksua latelemalla itsestäänselvyyksiä aikuisille ihmisille!

Kaikki "kuuluu" suuhun ja ahterirööriin sen naisen mielestä, jos se kerran on sitä mieltä. Vapaa maailma, juu sii
Itse aloitit, mä vaan jatkoin.
Jälkimmäisestä taidetaan olla samaa mieltä.
 
vierailija
Perse ei todellakaan ole puhtaampi kuin suu. terveen suun normaalifloora ei aiheuta infektioita, sen sijaan peräsuolen bakteerit päästessään väärään paikkaan on suuri infektioriski.
Jaa mentiin sujuvasti kakan syömiseen. Siitä peppuseksissä ei ole kyse. Toivottavasti ukkelit tajuaa pestä värkkinsä peppuseksin jälkeen. Kuin muuten myös muidenkin tapojen.
Peräreikähän on suojassa pakaroiden välissä ja housujen alla, kun taas suu on paljastettuna kaiken maailman bakteereille!! Kuinkas monta koronatartuntaa esim kulkeutuu suun versus pepun kautta :)
 

Yhteistyössä