MIKÄ RV?

  • Viestiketjun aloittaja UPPI
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Mä katoin että kerranki jollaki samannäkönen maha ku mulla, jos tuosta kuvakulmasta otettaisiin kuva. Mutta jos otetaan sivustapäin, kun seison, niin sen pallomaisuuden näkis paremmin. Ja mulla on viikkoja kasassa 21.
 
vieras
AP sulle on tainnu käydä niinkun mulle,esikoisesta jäi ihanaa roikkuvaa nahkaa,mikä ei kiristy uudenkaan raskauden aikana vaan jää ihanasti roikkumaan alhaalta,vaikka ylämaha kiristyy? Mulla on muuten ihan jätti iso ja kiree maha,mut alhaaltaedestä näyttää et siel ois hirmu kasa selluliittiä :(
paljos sulla on sf? vaikee sanoo tuosta kuvasta sen kummemmin,pitäs olla seisoen sivukuva.. Ja oisko tuo sit jo laskeutunu nii se ylimääränen nahka jää viel enemmän esiin ja housujen päälle?
 
tähän ketjuun nyt haluan vielä sanoa, että olen pahoillani jos olen loukannut kommentillani. tapanani on sanoa asiat suoraan ja kertoa mitä ajattelen. MUTTA, olisin voinut olla asiassa hienotunteisempi. en usko että mitään hätää on, kuvakulma tosiaan voi olla hieman huono. onnea loppuraskauteen. ja anteeksi jos liian suorasanainen olin :ashamed:
 

Yhteistyössä