Mikä on...

mä tykkän tehä broilersuikaleista sellasta kastiketta että siihen tulee:broil.suik. n.400g ruskitetaan ja sipulia,ripotellaan n.0.5dl vehnäj.päälle ja lisätään vettä ja mausteita,valkosipuli creme bonjour pieni pkt,1prk mangososetta(piltti) ja hyvää tulee riisin kera :p ja sit toinen pizzakiusaus:jauhelihaa n.500g ruskistettuna,per.sip.sek. 2pss,kermaa 4dl ja ja mausteita paljon mm.oregano,aromis,valkosip.jauhetta..aurajuusto tekee hyvän lisän(jos tykkää)päälle tom.viipaleita,oreganoa ja juustoraastetta :p

Sopuli77
Minä puolestani rakastan kreikkalaista ruokaa ja lempparini on sitruunakana. Siinä lohkotaan perunat reiluiksi paloiksi ja laitetaan ne uunivuoan pohjalle, päälle ripotellaan suolaa, valkosipulimurskaa (reilusti), mustapippuria ja oreganoa. Marinoidut kanankoivet asetellaan perunoiden päälle. Purista parin sitruunan mehu vuokaan mukaan ja siihen päälle vielä oliiviöljyä luraus. Jos oikein sitruunasta tykkää, kannattaa hieroa myös koipiin sitruunaa ja säästää syömisvaiheeseenkin muutama lohko että voi puristella lisää mehua sekaan. Jo vain on hyvää! :p

Sopuli77
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2004 klo 21:37 Sopuli77 kirjoitti:
Minä puolestani rakastan kreikkalaista ruokaa ja lempparini on sitruunakana. Siinä lohkotaan perunat reiluiksi paloiksi ja laitetaan ne uunivuoan pohjalle, päälle ripotellaan suolaa, valkosipulimurskaa (reilusti), mustapippuria ja oreganoa. Marinoidut kanankoivet asetellaan perunoiden päälle. Purista parin sitruunan mehu vuokaan mukaan ja siihen päälle vielä oliiviöljyä luraus. Jos oikein sitruunasta tykkää, kannattaa hieroa myös koipiin sitruunaa ja säästää syömisvaiheeseenkin muutama lohko että voi puristella lisää mehua sekaan. Jo vain on hyvää! :p
Ja tokihan se kannattaa paistaa 175 asteisessa uunissa vähintää 1½ tuntia ;)

Yhteistyössä