Mikä on yleinen käytäntö (lapsi sairas)

Montako päivää kuumetta, että lääkäriin?
Kun mä oon luullu, et se on 3... Meillä kuopus 9kk on neljättä päivää kipee, yöllä nousee korkeimmalle kuume(vaikka 3hsitten saanu supon), mut huomenna voi kuulemma mennä lääkäriin....sanottiin siis tk:sta :/

naikkonen
Itte olen vieny alle vuoden ikäsen todella varhasessa vaiheessa lääkäriin. Neuvolakin on sitä toitottanut että alle vuoden ikäsen kuume pitää aina tarkistaa lääkärissä.
Meillä on lapsillekin otettu juuri tän takia vakuutukset!

Jos oma 9 kuinen lapsi nostaa kovan kuumeen niin melkeimpä seuraavalle päivälle hankin ajan.

naikkonen
Jos itse olet kuumeessa ja tukkosena niin silloin menet varmaan itsekin lääkäriin? Et ainakaan töihin enää menisi.
Miksi lapsien taudit ei ole vakavasti otettuja?

Jos lapsi on tukkonen ja neljättä päivää kuumeessa niin JOS korvissakin jo tulehdus niin helpompi se olisi ollut hoitaa pari päivää sitten!

Pyhä sylvi!

Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
Jos itse olet kuumeessa ja tukkosena niin silloin menet varmaan itsekin lääkäriin? Et ainakaan töihin enää menisi.
Miksi lapsien taudit ei ole vakavasti otettuja?

Jos lapsi on tukkonen ja neljättä päivää kuumeessa niin JOS korvissakin jo tulehdus niin helpompi se olisi ollut hoitaa pari päivää sitten!

Pyhä sylvi!
No en mene, miksi menisin? Lääkäri toteaa, että sulla on kuumetta ja nuhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi mennä lääkäriin, jos on vaan kuumetta?
Kyllä mie vien lääkäriin vaikka olisi vain kuumetta...Vkloppuna nousi neitille kuume eikä muita oireita ollu,eilen käytiin lääkärissä ja korvatulehushan siellä oli...parempi se mun mielestä on käydä lääkärissä kun lapset ei aina osaa kertoa jos jokupaikka kipee!!!

Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Kyllä mie vien lääkäriin vaikka olisi vain kuumetta...Vkloppuna nousi neitille kuume eikä muita oireita ollu,eilen käytiin lääkärissä ja korvatulehushan siellä oli...parempi se mun mielestä on käydä lääkärissä kun lapset ei aina osaa kertoa jos jokupaikka kipee!!!
No, minä en vie pelkän kuumeen ja nuhan takia. Meillä jos on ollut korvissa jotain, sen kyllä huomaa :)

Yhteistyössä