Mikä on veroprosentti palkasta, kun verokorttia ei ole toimitettu työpaikkaan?

  • Viestiketjun aloittaja keikkailevaäiti
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiel:
Jeps. Multa meni 2 x viime vuonna, koska tili tuli nopeammin kuin uusi verokortti :xmas:
kiitos vastauksista! mullepa kävi niin, että teen hoitoalan keikkaa useammassa paikassa pitkin vuotta. Muistelin että olin toimittanut kopiot alkuvuodesta joka paikkaan, mutta koska paikasta, jossa olin huhtikuun keikkailemassa oli palkka niin pieni niin tajusin että sieltä se kortti vielä uupui. tilinauha tulenee ensi viikon aikana.

saanko sitten hyvityksinä sen veronpalautuksissa joskus jouluna 2011???
lämmittävä ajatus ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiel:
Jeps. Multa meni 2 x viime vuonna, koska tili tuli nopeammin kuin uusi verokortti :xmas:
kiitos vastauksista! mullepa kävi niin, että teen hoitoalan keikkaa useammassa paikassa pitkin vuotta. Muistelin että olin toimittanut kopiot alkuvuodesta joka paikkaan, mutta koska paikasta, jossa olin huhtikuun keikkailemassa oli palkka niin pieni niin tajusin että sieltä se kortti vielä uupui. tilinauha tulenee ensi viikon aikana.

saanko sitten hyvityksinä sen veronpalautuksissa joskus jouluna 2011???
lämmittävä ajatus ;)
Juuh. Tai kuten MÄ sain toisesta työpaikasta (joka on sairaanhoitopiiri) sen seuraavaan palkkaan korjattuna. :D

Kaupungin palkkaa ei osannu kaupungin palkkatoimisto takautuvasti muuttaa, ne varmaan tarvis jotain ohjausta ja kurssitusta asiaan :LOL: :kieh: :xmas:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiel:
Jeps. Multa meni 2 x viime vuonna, koska tili tuli nopeammin kuin uusi verokortti :xmas:
kiitos vastauksista! mullepa kävi niin, että teen hoitoalan keikkaa useammassa paikassa pitkin vuotta. Muistelin että olin toimittanut kopiot alkuvuodesta joka paikkaan, mutta koska paikasta, jossa olin huhtikuun keikkailemassa oli palkka niin pieni niin tajusin että sieltä se kortti vielä uupui. tilinauha tulenee ensi viikon aikana.

saanko sitten hyvityksinä sen veronpalautuksissa joskus jouluna 2011???
lämmittävä ajatus ;)
Juuh. Tai kuten MÄ sain toisesta työpaikasta (joka on sairaanhoitopiiri) sen seuraavaan palkkaan korjattuna. :D

Kaupungin palkkaa ei osannu kaupungin palkkatoimisto takautuvasti muuttaa, ne varmaan tarvis jotain ohjausta ja kurssitusta asiaan :LOL: :kieh: :xmas:
aivan, aivan. katsotaan kuinka mun käy kun meen seuraavan kerran kesäkuussa tuonne töihin verokortteineni =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
VOihan verotuksen tasoittaa vaikka kesken vuotta toimittamalla uuden kortin. Mä aina tarkistan loppuvuodesta että ei tuu liikaa takaisin.
toisilla on älliä möllissä toiset on tälläsiä touhottavia puupäitä :D
 

Yhteistyössä