Mikä on tekosyysi mikset osta omia kondomeja kun deittailet?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä se on siinä että minä etsin perheelle äitiä. En halua tunteetonta jyystöä jonka tarkoitus on vain oman hetkellisen nautinnon saavuttaminen. Minä haluan perheen josta on nautintoa ja iloa vielä eläkkeelläkin
 
vierailija
Siksi koska olen alemman tason mies. Yli vuosikymmenen ahkerasta deittailusta huolimatta en ole kelvannut vielä yhdellekään naiselle, vaan tulen aina alfaurosten päihittämäksi, kun on aika kilpailla naaraan suosiosta.

Kolmekymppisenä olen yhä neitsyt. Ainoa kondomipaketti jota koskaan olen omistanut oli se, jonka sain jostain lukion oppilaskunnan kampanjasta tms. joskus vuonna 2007(?), ja sekin vanheni kaappiin ja heitin sen pois.
 
vierailija
Siksi koska olen alemman tason mies. Yli vuosikymmenen ahkerasta deittailusta huolimatta en ole kelvannut vielä yhdellekään naiselle, vaan tulen aina alfaurosten päihittämäksi, kun on aika kilpailla naaraan suosiosta.

Kolmekymppisenä olen yhä neitsyt. Ainoa kondomipaketti jota koskaan olen omistanut oli se, jonka sain jostain lukion oppilaskunnan kampanjasta tms. joskus vuonna 2007(?), ja sekin vanheni kaappiin ja heitin sen pois.
Puhut kuin sotatantereesta. Ehkä älä tappele niiden alfojen kanssa. Tytöt ei tykkää, jos käyt niiden miesten tai bf kimppuun..
 
vierailija
Siksi koska olen alemman tason mies. Yli vuosikymmenen ahkerasta deittailusta huolimatta en ole kelvannut vielä yhdellekään naiselle, vaan tulen aina alfaurosten päihittämäksi, kun on aika kilpailla naaraan suosiosta.

Kolmekymppisenä olen yhä neitsyt. Ainoa kondomipaketti jota koskaan olen omistanut oli se, jonka sain jostain lukion oppilaskunnan kampanjasta tms. joskus vuonna 2007(?), ja sekin vanheni kaappiin ja heitin sen pois.
Oletko sinä palstan misogyyni?
 
vierailija
Sinusta miehillä ei ole oikeutta katkeroitua naisille riippumatta siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat? T: eri
"Kaikki" naiset. Juu olen sitä mieltä, ettei naisia saa alkaa vihata, vaikka kuinka kohtelisivat "huonosti".
Naiset on kuule yksilöitä, kuten miehetkin. Jos naiset kohtelisivat miehiä huonosti, sama logiikka menisi myös toisin päin, eli kaikki miehet kohtelisivat vaikka niitä alemman tason naisia huonosti. Ei se silti sitä tarkoita, että kaikki naiset tai miehet olisi samanlaisia.
 

Yhteistyössä