Mikä on tekosyysi mikset aio äänestää huomenna?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suomessa on varjohallitus ja kaikki puolueet seuraavat sen määräyksiä. Pahimmat ovat SDP, vasemmisto ja vihreät. Naamat vaan vaihtuvat, eikä mikään muutu paitsi korruptio sen kun lisääntyy. Suomi on Euroopan korruptoitunein maa.
 
vierailija
Kävin äänestämässä ennakkoon henkilöä, joka tuntee alan, ei ole poliittinen puhuvapää eikä kulje kokouksesta ja kuppikunnasta toiseen nostamassa vain kokousrahoja.
 
vierailija
En äänestä kun kaveri joka tietää poliitiikasta sano, että ei nää päätä bensan hinnasta.

Mä äänestän sitä, joka laskee bensan, sähkön etc. hintaa ja nostaa palkkoja. Mutta kukaan ei tee sitä vaan nostaa vaan omia palkkoja. Joten haistakoon peen, mä en heille ääntäni anna.
 
vierailija
En äänestä kun kaveri joka tietää poliitiikasta sano, että ei nää päätä bensan hinnasta.

Mä äänestän sitä, joka laskee bensan, sähkön etc. hintaa ja nostaa palkkoja. Mutta kukaan ei tee sitä vaan nostaa vaan omia palkkoja. Joten haistakoon peen, mä en heille ääntäni anna.
Hauska provo. Olen pistänyt jo kauan sitten merkille, että mainokset muuttuvat vuosi vuodelta tyhmemmiksi.
 
vierailija
Helsingissä ei äänestetä.
Kokoomus päättää Sote rahoista ja se tietää sitä, että terveyspalvelut ajetaan alas.
Jos siis on vielä alemmaksi mahdollista pistää, Kokoomusta ei kiinnosta edes potilasturvallisuus asiat.
Rahat suunnataan työnantajille, yrityksille ja ilmeisesti korruptioneesti yksityisille lääkäriasemille.

Kenen asia potilasturvallisuus on,aluehallintovirastonko?
 
vierailija
Helsingissä ei äänestetä.
Kokoomus päättää Sote rahoista ja se tietää sitä, että terveyspalvelut ajetaan alas.
Jos siis on vielä alemmaksi mahdollista pistää, Kokoomusta ei kiinnosta edes potilasturvallisuus asiat.
Rahat suunnataan työnantajille, yrityksille ja ilmeisesti korruptioneesti yksityisille lääkäriasemille.

Kenen asia potilasturvallisuus on,aluehallintovirastonko?
Millainen sää Ympyrätalolla?
 
vierailija
Helsingissä ei äänestetä.
Kokoomus päättää Sote rahoista ja se tietää sitä, että terveyspalvelut ajetaan alas.
Jos siis on vielä alemmaksi mahdollista pistää, Kokoomusta ei kiinnosta edes potilasturvallisuus asiat.
Rahat suunnataan työnantajille, yrityksille ja ilmeisesti korruptioneesti yksityisille lääkäriasemille.

Kenen asia potilasturvallisuus on,aluehallintovirastonko?
Asia on juuri näin. Täälläkin jotkut wannabe-porvarit ihailevat Kokoomusta ja Orpoa, joka on todella ääliö.
 

Yhteistyössä