Mikä on teidän mielestänne huutava vääryys Suomessa,mikä pitäisi tehdä toisin?

Alkuperäinen kirjoittaja SaSaSi:
seksuaalirikollisten onnettomat tuomiot. joskus epäilyttää onko nämä hovioikeuden tuomarit itse jotain pedofiilejä, kun löytää siitäkin lieventäviä asianhaaroja!!! |O |O |O |O |O
Juu, tää on yks. Liian lievät tuomiot esim seksuaalirikoksita, murhista tms. vakavista asioista.

Lähinnä tulee mieleen lapsen saannista aiheutuvien kustannusten lankeaminen vain naisvaltaisten työnantajien maksettavaksi. Epäkohta josta päättäjät ovat herttaisen yksimielisiä vuodesta toiseen mutta jolle ei koskaan tehdä mitään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja SaSaSi:
seksuaalirikollisten onnettomat tuomiot. joskus epäilyttää onko nämä hovioikeuden tuomarit itse jotain pedofiilejä, kun löytää siitäkin lieventäviä asianhaaroja!!! |O |O |O |O |O
Jees.
Raiskauksesta ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä saa onnettoman pienet rangaistukset verrattuna esim. talousrikoksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suhteilla menevät työpaikat.
Mitäs sä tolla meinaat?
Varmaan jos työnhakija sattuu olemaan vaikka omistajan kummin kaiman veljen poika eli tuntee pomon niin pääsee " suhteilla" töihin. Ei tietty joka paikassa, mutta kyllä näitä löytyy
Niin joo,se on myös väärin,kokemusta on nähtynä :kieh:

vieras
Ettei työttömän ole pakko ottaa vastaan työtä, vaan voi valita haluamansa, ja jos haluaa niin jatkaa eloaan toisten kustannuksella. Näppärästi taitaa tulla minimitoimeentulolla toimeen kun toistaiseksi itse elän lasteni kanssa aivan vapaaehtoisesti reilusti alle sen mikä "meille kuuluisi".

Yhteistyössä