"heebo"
Jestas :O Sullahan on tietysti ollut KAIKKEIN vaikeinta ja KAIKKEIN suurimmat tragediat.helpolla on teistä suurin osa päässyt, onneksi
Meidän muiden ei ole mitään.
Jestas :O Sullahan on tietysti ollut KAIKKEIN vaikeinta ja KAIKKEIN suurimmat tragediat.helpolla on teistä suurin osa päässyt, onneksi
Keskeytynyt keskenmeno? Kuulostaa ihan kauhealta, jos se kuitenkin johti lääkkeelliseen tyhjennykseen joka myöskin osittain epäonnistui. Olen pahoillani puolestasi. Aina sitä toivoo, että jos alkanut keskenmeno keskeytyy, niin raskaus kuitenkin jatkuisi Tuttavalleni on käynyt kutakuinkin samoin monta vuotta sitten.Keskeytynyt keskenmeno (ei lapsia, ensimmäistä odotin), osittain epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys josta keho ei vain tunnu toipuvan niin että uusi raskaus voisi alkaa. Vaikeaa vain olla ja odottaa ja pelätä.
Kiitos osanotostasi! Kkm tarkoittaa, että alkion kehitys on loppunut eli alkio on siis kuollut, mutta raskausmateriaali ei spontaanisti lähde vuotamaan vaan on tehtävä joko lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta. Eli toivoa ei tässä tapauksessa ollut, minä en vaan tiennyt keskenmenosta kun ei ollut vuotoa eikä kipuja, asia selvisi vasta ultrassa rv 12Keskeytynyt keskenmeno? Kuulostaa ihan kauhealta, jos se kuitenkin johti lääkkeelliseen tyhjennykseen joka myöskin osittain epäonnistui. Olen pahoillani puolestasi. Aina sitä toivoo, että jos alkanut keskenmeno keskeytyy, niin raskaus kuitenkin jatkuisi Tuttavalleni on käynyt kutakuinkin samoin monta vuotta sitten.
Sulla on aika outo käsitys helposta. :headwall:helpolla on teistä suurin osa päässyt, onneksi
Musta melkein kaikilla kirjoittaneilla on ollut tosi kovia juttuja..helpolla on teistä suurin osa päässyt, onneksi