Mikä on sinun tuoksusi?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Olkaa niin kilttejä ja käyttäkää tuoksuja kohtuudella! YKSI suihkaus ilmaan ja sitten kävelkää sen pilven läpi, se riittää hyvin jos nyt on pakko edes mitään käyttää. Ajatelkaa vähän astmaisia ja allergisia, kiitos!
Totta kai astmasii ja allergisii pitää ajatella. Hajusteet aiheuttaa myös migreenii, joten sekin on yks hyvä syy olla käyttämätt. Mun mielest hajuvesien ja hajustettujen deodoranttien valmistuksen sais lopettaa kokonaan, siks koska ne on täysin turhii! Mä käytän vain hajusteetonta deodoranttii. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja witchi:
arkikäytössä tommy girl
juhlaan ralph laurenin romancea

muistoja ja todella mun makuun oleva hajuvesi on samba sellasessa sinisessä pullossa =)
Mulla oli kanssa teininä Sambaa :D Hirmu imelän tuoksunen.
Kaapista löytyy Hugo Boss: Deep Red, Lancome Miracle, Cliniquen Happy ja kohta Avonin Wish of Peace
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Mulla Cool Water -Davidoffin parfyymi ja dödö (arkikäytössä)
Clinique Happy ja Happy heart -näihin oon koukussa!!
Noi siis biletykseen...
hah, onpa meillä sama maku :D samat löytyy myös mun kaapista, ja lisäksi ihanaakin ihanampi Escadan Into the blue..
 
tuoksu
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Olkaa niin kilttejä ja käyttäkää tuoksuja kohtuudella! YKSI suihkaus ilmaan ja sitten kävelkää sen pilven läpi, se riittää hyvin jos nyt on pakko edes mitään käyttää. Ajatelkaa vähän astmaisia ja allergisia, kiitos!
onhan astmaan ja allergiaan lääkkeet.mää käytän hajuvettä melkein aina.jos en oo kovin kauaa,niin käytän myös niissä paikoissa joissa on käyttökielto.
 
...
Cliniquen Happy on hyvä, mutta muitakin tuoksuja aina välillä kokeilen. Escada, Carolina Herrera yms.. Mullakin oli sitä sambaa teininä :) sininen pullo, sitähän oli m myös keltaisessa pullossa? sen tuoksua en muista, sininen oli aika makea...
 
nekku
Kahta en vaihda :D elikkäs Ralph Laurenin Blue ja Hugo Bossin Woman

Bossia käytän arkena ja Ralphia jos alkaa Bossi kyllästyttää :)

Kaapeissa on muutakin kun mies aina työmatkoilta tuo jotain uutta, ja juhliin jos lähden niin laitan jotain vähän kalliimpaa/parempaa kuin mitä normisti käytän.
 
Yeb
Diorin Chris 1947. Harmi vaan kun on jo muutaman vuoden takainen kausituoksu ja enää puoli pulloa jäljellä :( Guccin Rushia taisi jo 3 tässä pinossa suositella, sitä täytyykin jostain metsästää kokeiltavaksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yeb:
Diorin Chris 1947. Harmi vaan kun on jo muutaman vuoden takainen kausituoksu ja enää puoli pulloa jäljellä :( Guccin Rushia taisi jo 3 tässä pinossa suositella, sitä täytyykin jostain metsästää kokeiltavaksi!
Rush on vaan aivan paras. Juuri soitinkin ystävälleni ja tilasin lisää. Nykyinen pullo (tai enemminkin pakkaus) alkaa jo yskimään sumutellessa. Suosittelen, on voimakas mutta ah, en tajua, joku siinä vaan saa mut ihan sekaisin ;)
 

Yhteistyössä