Aika iso ongelmahan sokeus on.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mun serkkupoika on syntyny viikolla 24 tai 25. On jo 3-vuotias, eikä tietääkseni ole muuta häikkää kuin sokeus (silmät "räjähti" sillon pian syntymän jälkeen). Alkuun oli myös vatsan toiminnan kans ongelmia.
On sinänsä. Mutta kummastipa nuo oppii elämään sen kans. 2 vuotiaana tuo konttaili ympäriinsä ja örisi, ja sitä kautta tiesi missä seinät on jne. Muut aistit kehittyy osittain korvaamaan näön. Ett siinä mielessä joku muu ongelma vois olla isompiki.Alkuperäinen kirjoittaja vammaset:Aika iso ongelmahan sokeus on.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mun serkkupoika on syntyny viikolla 24 tai 25. On jo 3-vuotias, eikä tietääkseni ole muuta häikkää kuin sokeus (silmät "räjähti" sillon pian syntymän jälkeen). Alkuun oli myös vatsan toiminnan kans ongelmia.
26-viikkoisen mahdollisuudet on jo rutkasti paremmat kuin 23-24rv.Mutta tosi hienosti on on ystäväsi vauva selvinnyt jos on siis syntynyt jo 14v sitten!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:moi,mun kaverini vauva syntyi viikolla 26 jolloin pikkunen oli 680 g..pieni mutta sitäkin pippurisempi terve tyttö tällä hetkellä.Nyt tosin normaalin kokoinen ja ikää 1 4 v!
<3 voi, USKOMATONTA!!Alkuperäinen kirjoittaja emppu:rv21 syntynyt Amilia
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1536074
Kaupallinen yhteistyö: Storytel