Mikä on ruminta/inhottavinta/loukkaavinta tms. mitä miehesi on sinulle sanonut ja minkä....

meikäläinen
Joskus kun äitinsä sanoi, että mut täytyis laittaa mielisairaalaan hoitoon ja kun mä sit kysyin mieheltä, että onko samaa mieltä, niin mietti vastaustaan niin kauan, ettei sitten loppujen lopuksi vastauksella enää ollut edes väliä :/
Se kyllä loukkasi aika pahasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meikäläinen:
Joskus kun äitinsä sanoi, että mut täytyis laittaa mielisairaalaan hoitoon ja kun mä sit kysyin mieheltä, että onko samaa mieltä, niin mietti vastaustaan niin kauan, ettei sitten loppujen lopuksi vastauksella enää ollut edes väliä :/
Se kyllä loukkasi aika pahasti.

no minullapa suunnilleen sama juttu! tiedän että sanoi sen vaan loukatakseen, mutta itse jään ihmettelemään miksi pitää loukata toista niin pahoin jos rakastaa...

onneksi joku muukin on loukkaantunut samasta aiheesta..

ja on muitakin loukkauksia. mietin vain haluanko jatkaa jos mies on sellainen että toiselle on "helppo" sanoa toinen toistaan rumempia asioita..suuttuessa.
 
vieras
joo kun toiselle aloittaa sanomaan rumasti.....niin se ei kyllä lopu helpolla :( ....siinä taitaa olla ylitetty jokin raja.....että on taas helppo sanoa/haukkua uudestaan toista ihmistä yhä loukkaavimmilla sanoilla....

ps kokemusta on
 
viii
exällä oli tapana, aina kun olin omasta mielstä nätiksi laittautunu, sanoo mua huoran näköseksi. tais kyllä olla vaan mustis ku yleensä olin baariin tai muihin njuhliin menossa...loukkaavaa silti, ku ois olli kiva ku toinen ois ollu ylpee. onkin nyt sit exä
 
tähän ketjuun on tullut paljon huorittelua ja ulkonäöstä haukkumista :eek:

sellaista ei minulle sano, mutta sitäkin enemmän antaa ymmärtää etten ole yhtä älykäs kuin hän, en yhtä tasapainoinen, jne.

tietää että olen sellainen "järki-ihminen" ja loukkaannun juuri tuollaisista kommenteista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo kun toiselle aloittaa sanomaan rumasti.....niin se ei kyllä lopu helpolla :( ....siinä taitaa olla ylitetty jokin raja.....että on taas helppo sanoa/haukkua uudestaan toista ihmistä yhä loukkaavimmilla sanoilla....

ps kokemusta on
juuri näin. ne on jo kertaalleen sanottu eikä niitä saa sanomattomiksi.

tiedän, että jos sovimme nämä riidat hän pyytää anteeksi. mutta en haluaisi taas samaa seuraavassa riidassa :(
 
viii
niin, en mäkään exän mielestä tasapainoinen ollu, aina oli johonki hoitoon muka viemässä. mistähän johtu, toisista naisista ehkä ja muusta paskasta. sinnehän se mut sit vähän väkisin veikin loppujen lopuksi ku olin niin rikki. onneksi ei kauaa tarvinnu olla ku selvis asioiden oikea laita. oli ihan ihme juttuja selittäny niille hoitajille siellä.
 
twtw
Kuinka te annatte huoritella itseänne?
Mua ei kyllä yksikään äijä kohtelisi niin. Sais olla ihan miten ihana ja komea mies, mutta kun huorittelu alkaisi, lentäisi mies pihalle. Minä en ole kenenkääm kynnysmatto.
 
huh huh
Aika kamalaa te siedätte, miksi? Meillä on yhteistä historiaa sentään yli 10 vuotta, eikä kertaakaan mies ole sanonut rumasti tai arvostellut. Eikä tehnyt mitään loukkaavaa.
 

Yhteistyössä