Mikä on rujoin näky esim. uimahallissa jota oot nähny?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Mä muistan vieläkin erään about 25 vuotiaan naisen miehensä kanssa uimahallissa. Naisella oli sellainen normaali oranssi kokouimapuku, mutta en tiiä oliko siinä haarakiilassa valmistusvirhe (ettei ollut tuplakangasta). Kun sen tytön tuhero näkyi läpi todella selvästi. Mies oli aivan pokkana vaan kun nousivat porealtaasta, siis kuinka selvästi se pikimusta ja varmaan miehen kämmenen kokoinen tuhero paistoi kuin aurinko läpi märästä ja oranssista kankaasta :D
Koskaan en oo sen jälkeen nähny moista näkyä ja uimapukua, ja sitä ei tarvinnut edes tuijottaa. Se ns. hyppysi silmille. Tosin sillä uimapuvulla posliini olisi näkynyt camel toena joka toki on rumempi kuin karvoitus.

yks vanha pappa, jonka uikkareista oli totaalisesti pettäny se kiristysnauha haaroista.. kellit paistoi kilometrin päähän, ukko vaan köpötteli tyytyväisenä.. kävi sääliks, mutta tuollaisesta asiasta ei VOI mennä sanomaan, että hei, sun pallit näkyy.. rujoa siitä tekee myös se, mitä painovoima oli tehnyt hänen sukukalleuksilleen.. (joo toi oli jo tarpeetonta, anteeks!!)

"mei"
Minä itse.
Olin synnyttänyt 2 kk aikaisemmin....Oltiin kylpylässä koko perhe+ sukulaisperheen kanssa.
En ollut muistanut / jaksanut siistiä YHTÄÄN alapääkarvoitusta,ja mulla kun sitä riittää....Eli bikinit päällä,ja karvaa oikein reilusti tursusi bikinien alaosasta ulos :/

sdfdsf
Kaikista rujoin näky on ollut ihmispaska kiukaalla ja kiukaan vieressä. Näky ja haju oli sanoinkuvaamaton.

Ihmisissä en ole nähnyt rujoutta... varmaan itse olen monen vastaajan rujoin näky; lihava nainen, arpinen maha (leikkausarpia siellä sun täällä), karvat rehottaa säärissä ja värkissä, tissit roikkuu navassa eikä naamakaan ole mitenkään erityisen nätti jne. Just sellainen mitä täällä tavataan kauhistella "uimahallissa nähtyä"-otsikoilla =D

No minä itte. En pahemmin kyylää muita. Kerran osui silmiin altaille köpöttävä pappa jolta oli uikat unohtuneet. Äkkiä sen yksi valvoja hienosti ohjasi takasin. Rujoudella käsitän muuta kun esim normaalin vanhentuneen vartalon.

voih
Yksi nainen jolla oli reidet ja käsivarret erittäin pahasti viillelty, sellaisia sentin paksuisia viiltoja, vanhoja ja uusia :( paha mieli tulee vieläkin hänen puolestaan.

Luulen, että eräässä kylpylässä oli kerran itseään tarkoituksella paljasteleva mies. Seisoi koko ajan altaassa paikallaan, muna roikkuen uimahousuista pihalla (huomattiin tämä serkun kanssa, kun uimalasien kanssa sukelleltiin). Ukko seurasi meitä jonkin aikaa katseellaan ja tuntui nauttivan siitä, kun oltiin huomattu "se". Jossain vaiheessa mies hävisi altaasta (mitä lie kävi tekemässä) ja pian ilmaantui samaan paikkaan altaaseen seisomaan muna roikkuen housuista.

Voihan se toki olla, että se vahingossa roikkui sieltä, mutta miehen olemus kertoi kyllä aika paljon.

Voihan se toki olla, että se vahingossa roikkui sieltä, mutta miehen olemus kertoi kyllä aika paljon.
Tuskin roikkui vahingossa. Samassa tilanteessa olen ollut itsekin ja silloin äijällä seisoi. Oli vielä semmoisessa kulmassa, missä joku saattoi ohimennessä vahingossa hipaista. Voi jessus. Onneksi ei niin yleistä kai ole, en ainakaan itse ole huomannut.

Ne hallien höyrysaunat, ne ne vasta jeevelipaikkoja on. Vallattomia käsiä.

Professional Griefer
No yleensä mä meen sinne ihan vaan polskimaan, mutta kerran edelläni ui pappa, jonka uikkarit oli vähän löysät... you know.
Vaihdoin matkauintini vesijuoksuksi toisessa altaassa.

No yksi joka kiinnitti suihkussa huomioni, oli ~40v aasialaisen naisen selkä, joka näytti siltä kun sitä olisi ruoskittu vuosia. Sellaisia pitkiä, punaisia viiruja ja niitä oli vain selässä.

"vieras"
En ole nähnyt uimahallissa, mutta lapsena olin tätini kanssa yleisessä saunassa ja näin hänellä roikkuvan haaruksista jotakin n. 20 cm ulos. Näin aikuisena olen arvellut sen olleen ulostullut kohtu tms. (En ole niin läheinen, että voisin ikinä kysyä. Lapsena se näky järkytti. Yllättävää oli se, että tätini oli ihan normaalisti ja selittelemättä, vaikka tämä "jokin" näkyi selkeästi hänen kävellessä ja vaikka paikalla oli monia muita naisia ja lapsia.

Yhteistyössä