Mikä on paras lämpöpussi rattaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja buppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

buppa

Vieras
Kova kantokoppa on jäämässä pieneksi yhdistelmissä, ja lämpöpussin ajattelin hankkia. Millaisia kokemuksia täällä on lämpöpusseista? Mikä on hinta-laatusuhteeltaan paras?

[QUOTE="mami";23056052]minulla on tiketin untuvamakuupussi ja se on kyllä ollut ihan ehoton =)[/QUOTE]

Kuinka iso se on, eli miten kauan sitä voi käyttää lapsella?

Meillä on Lodgerin Bunker, todella monikäyttöinen kun siinä on kaksi kerrosta voi käyttää ympäri vuoden, sisäpuolella oleva karvasisus on meillä ollut pulkassakin käytössä ja bunkeria olen käyttänyt pienemmällä pulkassa muutenkin, pääosin tietty rattaissa. suosittelen, hintansa väärti!

Ticketin untuvamakuupussi ehdottomasti! Pitää vettä ja tuulta yhtälailla kuin ticketin haalarit ja on helppo pyyhkiä puhtaaksi!

Meillä olisi yksi ylimääräinen musta 94cm pitkä ticketin pussi, uudenveroisessa kunnossa :)

Mun on nyt hieman vaikea hahmottaa tuota kokoa (syytän univelkaa ;) ), joten kuinka kauan tuollainen 94 cm menee? Mulla on hakusessa sellainen, johon lapsi mahtuu vaikka parivuotiaaksi asti.

Paukkupakkasilla alle 1,5v:lle on ison jääkarhun pussi ehdoton. Sisälle ei tarvitse kuin maksimisaan villapuvun. Myöhemmin, isommalle lapselle, ticketin untuvapussi (isompi).

Jääkarhupussin puolesta liputan minäkin. Tosin eipä Lodger Bunker häviä ja onkin ollut viime aikoina enempi käytössä meillä. :)

Kummassakin on päiväunilla riittänyt villahaalari sisävaatteiden päälle ja hyvin on lämpimänä pysynyt.

Yhteistyössä