Mikä on paras kantoliina VASTASYNTYNEELLE? Entä sidonta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse tyykkäsin ihan pienellä my baby nest liinasta koska siihen lapsen sai nopeasti kun ei tarvinnut sitoa. Kun ipana kasvoi ja jaksoi hetken odottaa niin tykkäsin sitoa moby wrab liinaan tosin muista ei ole kokemusta. Helpointa oli alkuun sitoa niin että lapsi masua vasten ja liina siihen päälle, selän takaa ristiin ja olkien yli ja lapsen yli ristiin ja takaa ympäri ja solmuun ja lapsen jalat jäi sinne myttyyn tai sitten roikkuun...

Meillä esikoisella oli alusta asti hug a bub, eli pitkä trikooliina. Olihan siinä sidottavaa, mutta vauva tykkäs, nukkui joka aamu kolme tuntia liinassa. Mä en sitä kehtoasentoa koskaan käyttänyt, tuntui jotenkin hankalalta, suoraan kietaisuristiin pystyyn ihan laitokselta asti. Nyt tokalle oon ostanut hotslingsin kantopussin että saan nopeemmin liinaan tarpeen vaatiessa, joulun jälkeen voin tulla kertomaan miten pelitti!

Ai täällä on nyt joku pässi joka vastailee typeriä.

Meillä on trikooliina vastasyntyneelle, sidontana ollu semmonen kietaisuristi. Kehtoon ei vauva ruvennut asettumaan mutta tuossa ristisidonnassa saattoi vetää kolmenkin tunnin päiväunet. Ja esikoisen kanssa ulkoilut helpottui kun vauva kulkee mukana liinassa.

http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/index.tmpl?navi_id=1

Suosittelen liinaa erittäin lämpimästi! Osta ensin joku vaikka ihan edullinenkin trikooliina, ite ostin huuto.netistä. Sit jos innostut liinailusta niin ostat vauvan kasvaessa tukevamman liinan.

Yhteistyössä